بهترین چوب ها برای کابینت آشپزخانه شما

بهترین چوب ها برای کابینت آشپزخانه شما


وقتی نوبت به انتخاب کابینت آشپزخانه می رسد ، بسیاری از مردم از تصمیم گیری گیج می شوند. حتی وقتی انتخاب به یک کمد چوبی محدود شده باشد ، باز هم گزینه ها می توانند انتخاب را به چالش بکشند. قبل از هر چیز ، هنگام بازسازی آشپزخانه ، باید کابینت مطابق با سبک خود را پیدا کنید ، که زیبا به نظر برسد و برای مدت طولانی کاربردی و بادوام باشد.اگر در شهر قم زندگی می کنید و به دنبال طراحی دکوراسیون داخلی در قم هستید ام دی اف قم می تواند برای شما انتخاب مناسبی باشد.

کابینت های چوبی یک گزینه بهینه هستند ، گزینه های زیادی را ارائه می دهد ، که در واقع برای دوام ساخته شده اند. کابینت های آشپزخانه چوبی به شما امکان می دهد سبک شخصی خود را با انتهای انتخابی خود روشن کنید. با هر سلیقه و طرح و رنگی از چوب شما می توانید کابینت خود را انتخاب کنید. به علاوه ، کابینت های آشپزخانه چوبی بی انتها هستند ، در ساختمان های جدید یا فضاهای بازسازی شده به راحتی کار می کنند. در میان بهترین ها بیایید بررسی کنیم که چگونه می توانید بهترین چوب را برای کابینت آشپزخانه خود انتخاب کنید.

اگر می خواهید شخصیت چوب در آشپزخانه شما به نمایش درآید

اگر می خواهید شخصیت و جذابیت چوب را به نمایش بگذارید ، بهترین انتخاب برای کابینت های شما گیلاس ، بلوط ، گردو ، درخت گل مریم و توسکا است. این چوب ها جذابیت های زیادی را ارائه می دهند ، هر کدام دارای شخصیت ، بافت و جذابیت منحصر به فرد خود هستند. با داشتن بافت های متمایز ، یکی از نوع های خاص ، و تمیز کردن دانه های چوب ، این گزینه ها هنگام رنگ آمیزی زیبا به نظر می رسند و به آشپزخانه شما فضای ارگانیک می بخشند. وقتی شخصیت چوب را به نمایش بگذارید ، هیچ دو آشپزخانه کاملاً شبیه هم نخواهند شد.بهترین قیمت کابینت ام دی اف در قم را از ما بخواهید.

گیلاس چوبی صاف و دانه نزدیک ارائه می دهد که برای انواع مختلف از جمله لکه های تیره ایده آل است. از آنجا که کار با آن آسان است .سنباده کاری ، کنده کاری و قالب ریزی می تواند متناسب با هر سبکی باشد ، همه کاره است و در واقع با افزایش سن زیباتر می شود.

بلوط یک انتخاب بی انتها ، بادوام و مقاوم در برابر آب است. چوب بلوط در رنگ های مختلف از سفید تا قرمز وجود دارد و لکه ها گزینه های رنگی موجود در آشپزخانه شما را افزایش می دهند.

گردو بادوام است ، گرچه سخت ترین چوب موجود نیست اما در برابر فرورفتگی و سایر موارد مقاوم است ، به علاوه در برابر آب نیز مقاوم است.بهترین قیمت کابینت ممبران در قم را از ما بخواهید.

گیاه خار مریم به دلیل دوام و مقاومت در برابر فرورفتگی ، خراشیدن و رطوبت بسیار مشهور است.

Alder ، چوب سخت دیگر زیبا ، اگر ترجیح می دهید رنگ های سبک تر از چوب و دانه ای خنثی تر داشته باشید ، انتخاب خوبی است زیرا با گذشت زمان تاریک نمی شود.

اگر رنگ پایان صاف و رنگ آمیزی شده را برای کابینت خود ترجیح می دهید

اگر گزینه رنگ را می خواهید ، باید یک چوب درجه رنگ مانند افرا را انتخاب کنید. افرا دارای یک دانه کوچک است که به این معنی است که شما به راحتی نمی توانید بافت یا غلظت آن را ببینید یا احساس کنید. این باعث می شود که افرا یک انتخاب ثابت برای رنگ آمیزی کابینت های شما به رنگ دلخواه شما باشد. افرا یک چوب سخت مقاوم در برابر فرورفتگی و خراش است و اغلب مقرون به صرفه تر از چوب های دیگر است.اگر به دنبال مکانی مناسب برای کابینت قم هستید می توانید روی ما حساب کنید.

اگر بودجه شما اندک است ، اما همچنان می خواهید چوب ، صنوبر و کاج گزینه مقرون به صرفه ای باشد. صنوبر سبکتر و کاج نرمتر است و در صورت نیاز به انتخابی مقرون به صرفه ، هر دو کابینت نقاشی شده در بازسازی آشپزخانه شما به خوبی کار می کنند.

انتخاب نهایی برای آشپزخانه خود

کابینت های آشپزخانه چوبی با دوام هستند و برای پایداری مفید هستند. کابینت های چوبی یک انتخاب همیشگی و به روز هستند که می توانند یک انتخاب عالی برای آشپزخانه شما باشند. چوب را می توان رنگ آمیزی ، شل کرد و یا به راحتی نقش بندی کرد ، به شما این امکان را می دهد که در صورت تمایل ، با گذشت زمان ظاهر آن را تغییر دهید. اگر شما آماده هستید که آشپزخانه خود را با کمد چوبی بازسازی کنید ، گروه متخصص ام دی اف قم می توانند نیازهای شما را با انواع کابینت های چوبی برآورده کنند. از پایه تا ممتاز ، قاب گرفته تا بدون قاب و با تمام رنگ ها ، سبک ها و پایان هایی که می توانید تصور کنید .

ام دی اف قم در زمینه های مختلف از جمله درب ضد سرقت در قم و سیسمونی در قم آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *