چگونه به آشپزخانه خود زیبایی ببخشیم

چگونه به آشپزخانه خود زیبایی ببخشیم


در حالی که یک آشپزخانه باید کاربردی باشد ، قلب خانه است و باید سبک کسانی را که روزانه از آن لذت می برند منعکس کند. وقتی بیشتر مردم به طراحی آشپزخانه فکر می کنند ، به فکر یک تعمیرات اساسی کامل با لوازم خانگی ، میزهای پیشخوان ، کف و کابینت های جدید هستند ، اما برای افزودن سبک و شخصیت شخصی به آشپزخانه شما نیازی به ایجاد تغییرات گسترده و پرهزینه نیست.اگر در شهر قم زندگی می کنید و به دنبال مکانی مطمئن برای طراحی دکوراسیون داخلی در قم هستید ام دی اف قم می تواند برای شما بهترین انتخاب باشد.

 از متخصصان تاپ کابینت آشپزخانه ، در این جا چند روش برای افزودن شخصیت به آشپزخانه و ساخت آن به صورت منحصر به فرد و بدون بازسازی کامل وجود دارد.

رنگ

 انتخاب رنگ جدید برای آشپزخانه شما یکی از ساده ترین راه ها برای به روزرسانی آشپزخانه شماست. چه شما رنگ آمیزی دیوارها یا کابینت ها یا هر دو را انتخاب کرده باشید ، رنگ جدید می تواند تفاوت ایجاد کند. اگر تصمیم به رنگ آمیزی کابینت های خود دارید ، حتماً سخت افزار جدیدی برای جلوه بخشیدن به ظاهر جدید اضافه کنید.

کاشی آشپزخانه

 روی دیوار یا کف ، کاشی ها می توانند سبک خاصی را به آشپزخانه شما اضافه کنند. روی دیوار یک الگوی قوی را به عنوان یک نقطه کانونی یا یک عکس پشت برای اضافه کردن رنگ و سبک در نظر بگیرید. اگر بودجه کم باشد ، یک عکس پس زمینه می تواند شخصیت را به روشی مقرون به صرفه افزایش و اضافه کند. برای کف آشپزخانه، رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید که مکمل سایر آشپزخانه شما باشد ، با استفاده از رنگ های براق و مات می توانید جذابیت بیشتری ایجاد کنید.

کاغذ دیواری

ممکن است شما هم کاغذ دیواری را برای آشپزخانه خود ایده آل بدانید ، امروزه کاغذ دیواری در زمره موارد مورد علاقه طراحان قرار دارد. کاغذ دیواری یک احساس متمایز و شخصیت فوری همراه با زیبایی دنج را به شما می افزاید. به خاطر داشته باشید ، نگاره های بزرگ و جسورانه به خوبی با کابینت معاصر جفت می شوند ، در حالی که چاپ های کوچکتر با سبک های سنتی بیشتر جفت می شوند.

عناصر طبیعی

افزودن برخی از عناصر طبیعی مانند چوب نیز یک روش عالی برای صنوبر سازی آشپزخانه و بی نظیر ساختن آن است. در کابینت ها ، افزودن تخته های چوب یا تخته های چوبی به واحدهای انتهایی می تواند بافت و همچنین عنصر طراحی منحصر به فردی را به آشپزخانه شما اضافه کند. هنگامی که چوب در جای خود قرار گرفت ، از لکه یا شستشو استفاده کنید تا لحنی متناسب با فضای شما به دست آورد. گیاهان ، به ویژه گیاهان تزیئنی و آپارتمانی ، می توانند شخصیت زیادی را با هزینه کم به آشپزخانه شما اضافه کنند. این گیاهان با افزودن زیبایی به فضای شما و ایجاد روحیه تازه می توانند نقش زیادی در زیبایی آشپزخانه شما ایفا کنند.برای کابینت قم می توانید روی تیم متخصص ما حساب کنید.

میز ناهار خوری و سایر مبلمان

میز موجود و سایر وسایل شما می تواند ظاهری سفارشی برای آشپزخانه شما ایجاد کند. اگر میز شما جذاب است ، بگذارید یک کانون از فضای شما باشد ، و سایر ویژگی های فضای شما را برجسته کند. با داشتن یک میز چوبی ، می خواهید از سایر ویژگی های چوب در فضای خود مراقبت کنید ، سعی کنید مواد چوبی را مکمل نگه دارید. از دیگر روش های ویترین میز شما می توان به گیاه جالب ، نور آویز یا صندلی غذاخوری جذاب اشاره کرد. علاوه بر میز خود ، شما همچنین می توانید از مبلمان مستقل آشپزخانه و یافته های قدیمی – مانند کابینت ها یا حتی یک کتابخانه یا کمد ، اصلاح یا دائر شده استفاده کنید تا جلوه شما بهتر شود.مجموعه ما بهترین قیمت کابینت ممبران در قم را ارائه می دهد.

  نورپردازی

نورپردازی بهترین راه برای افزودن تأثیر و شخصیت به آشپزخانه شما است. از آن جا که آشپزخانه عملکردهای بسیاری به عنوان فضای اجتماع برای خانواده و دوستان دارد ، شما می خواهید یک نورپردازی وظیفه ای عملکردی و همچنین یک نورپردازی جذاب محیط داشته باشید. روشنایی بالای سر را همراه با چراغ های دیواری و آویزهای انتخاب شده از فروشگاه های مورد علاقه خود ، مغازه های عتیقه فروشی ، یا فروشگاه های مرمت و احیا انتخاب کنید.

به دنبال روشنایی باشید که کاربردی باشد اما سبک منحصر به فرد شما – رنگ ، مواد یا طرح را نیز ارتقا بخشد.گروه صنعتی ام دی اف سازان قم بهترین ارائه دهنده قیمت کابینت ام دی اف در قم می باشد.

هنر

 آثار هنری می توانند به هر فضای آشپزخانه و غذاخوری استعداد بیشتری بخشند. به خاطر داشته باشید که هنر لزوماً به معنای نقاشی نیست بلکه می تواند شامل گروه بندی برخی از موارد موردعلاقه شما باشد – مانند بشقاب ها ، دستور العمل ها یا منوها و حتی عکس ها.ام دی اف قم همچنین در زمینه های مختلف از جمله سیسمونی در قم و درب ضد سرقت در قم آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *