کابینت آشپزخانه خود را عمیق تمیز کنید

کابینت آشپزخانه خود را عمیق تمیز کنید

کابینت آشپزخانه خود را عمیق تمیز کنید


در حالی که به احتمال زیاد پیشخوان های خود را روزانه تمیز می کنید ، و مرتباً کف آشپزخانه خود را جارو می کنید و پاک می کنید ، اما کابینت های آشپزخانه احتمالاً همان توجه را ندارند. اگرچه گاهی اوقات درهای بیرونی را پاک می کنید ، اما احتمالاً آخرین باری که کابینت آشپزخانه خود را تمیز کرده اید به یاد نمی آورید. باکتری های آشپزخانه شما می توانند به کابینت های شما نفوذ کرده و صفحات ، فنجان ها ، ظروف و موارد دیگر را آلوده کنند و هیچ کس چنین چیزی را نمی خواهد! نظافت عمیق کابینت آشپزخانه به طور منظم نه تنها باعث افزایش طول عمر و ظاهر کلی کابینت می شود بلکه خانواده شما را از آلودگی ها نیز در امان نگه می دارد.

اگر کابینت های شما قدیمی شده اند و از داشتن آن ها خسته شده اید برای طراحی کابینت در قم با قیمت مناسب می توانید روی ما حساب کنید.

کابینت آشپزخانه خود را عمیق تمیز کنید

تمیز کردن کابینت ها به صورت دوره ای

باید بیرون کابینت های خود را هفتگی پاک کنید. اگر هفته شلوغی دارید و شاغل هستید ، می توانید این کار را یک هفته در میان انجام دهید. فضای داخلی کابینت های شما معمولا به خاطر بسته بودن درب کابینت ها کمتر دچار آلودگی می شوند پس  فقط هر دو ماه یکبار به یک تمیز کننده عمیق نیاز دارید. حالا ، قبل از این که خالی کردن تمام کابینت ها فکرتان را به خود مشغول کند ، در طی چند روز یکبار انجام یک کابینت را در نظر بگیرید. و شروع به مرتب کردن و تمیز کردن کابینت های خود کنید و ابتدا می توانید از کابینت هایی که از ظروف آن کمتر استفاده می کنید شروع کنید.

محلول مورد نیاز برای تمیز کردن کابینت ها

رای تمیز کردن عمیق کابینت ، تمام آن چه که شما نیاز دارید یک پارچه نخی تمیز و یک محلول آب و صابون است. صابون ظرف مورد علاقه شما همراه با آب گرم یک محلول تمیز کننده موثر برای بیشتر سطوح کابینت – فلز ، وینیل ، پلاستیک ، رنگ و چوب ایجاد می کند ، اما شما همیشه می توانید از محلول تمیز کردن همه کاره مورد علاقه خود استفاده کنید. همیشه دستورالعمل های سازنده را بررسی کنید تا مطمئن شوید محلول تمیز کردن شما برای سطح کابینت شما مناسب است. اگر مطمئن نیستید ، قبل از استفاده از محلول در یکی از کابینت ها ، محلول را در یک مکان پنهان آزمایش کنید.از ما بهترین قیمت کابینت ممبران در قم را بخواهید.

انجام کار به طور موثر

همانند تمام روش های موثر تمیز کردن ، شما باید از بالا به پایین کار کنید. اگر کابینت شما خالی است ، می توانید پاک کننده خود را روی سطح کابینت اسپری کنید و آن را پاک کنید. در غیر این صورت ، پاک کننده خود را روی پارچه خود بمالید و پاک کنید. بعد ، پاک کننده را با یک پارچه تمیز بشویید و سپس سطح را خشک کنید. بهتر است آب را داخل کابینت خود نگذارید. زیرا بدون توجه به نوع سطح ، آسیب به آب می تواند رخ دهد.از ما بهترین قیمت کابینت ام دی اف در قم را بخواهید.

کابینت آشپزخانه خود را عمیق تمیز کنید

اگر کابینت های جلویی شیشه ای دارید ، از تمیز کننده کلاس مورد علاقه خود برای تمیز کردن حفره ها استفاده کنید. پاک کننده را به جای مستقیم روی شیشه ، روی پارچه تمیز کننده بدون پرز یا حوله کاغذی اسپری کنید ، جایی که ممکن است به کار چوب برسد و آسیب ببیند. بعد ، دستگیره ها ، کشش ها و دسته های خود را با پاک کننده انتخابی خود یا یک محلول ساده سرکه و آب گرم پاک کنید.

اگر در شهر قم زندگی می کنید و به دنبال یک مکان مطمئن برای طراحی دکوراسیون داخلی در قم هستید ام دی اف قم می تواند برای شما بهترین انتخاب باشد.

برای تجمع چربی ، پاک کننده های موجود در بازار می تواند برای از بین بردن آن موثر باشد. پاک کننده را بزنید و بگذارید چند دقیقه قبل از پاک شدن در جمع شدن چربی نفوذ کند. برای تجمع بیش از حد ، ممکن است به چندین برنامه کاربردی نیاز باشد. نباید سعی کنید چربی را از بین ببرید ، زیرا ممکن است به سطح کابینت شما آسیب برساند.

تمیز کردن و نگهداری به صورت مرتب

گرد و غبار نگه داشتن کابینت های خود به صورت هفتگی می تواند نیاز به تمیزکاری عمقی مکرر را از بین ببرد. علاوه بر این ، اگر نشت ها و اسپاترها را هنگام وقوع تمیز کنید ، نیاز به تمیز کردن عمیق را کمتر می کنید. به یاد داشته باشید ، تمیز نگه داشتن کابینت های خود نه تنها باعث افزایش عمر کابینت ها می شود بلکه باعث می شود تا سال های سال نیز به بهترین شکل خود ظاهر شوند. ام دی اف قم در زمینه های مختلف از جمله درب ضد سرقت در قم و سیسمونی در قم آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس باما