قیمت کابینت های گلاس در قم

کابینت های گلاس در قم

اگر قصد دارید آشپزخانه خود را بازسازی کنید، به خاطر داشته باشید که روکش کابینت شما می تواند تاثیر زیادی بر ظاهر و احساس کلی فضای شما داشته باشد. در چند سال گذشته، کابینت های گلاس در قم به دلیل جذابیت بصری چشمگیری که دارد بسیار محبوب شده است.گروه صنعتی ام دی اف سازان قم با هدف تولید کابینت قم سالهاست در این حرفه در حال فعالیت است. می توانید از طریق تماس با ما اخرین قیمت کابینت های گلاس در قم را استعلام بگیرید.

روکش کابینتی که انتخاب می‌کنید می‌تواند ظاهری کاملاً متفاوت ایجاد کند، صرف نظر از جنس کابینتی که انتخاب کرده اید. یکی از کابینت هایی که به دلیل ظاهر براق و چشم نواز طرفداران زیادی دارد کابینت های گلاس قم است. سطوح کابینت براق ظاهری چشمگیر و معاصر برای آشپزخانه های مدرن است. روکش های گلاس سطحی منعکس کننده با عمق رنگ جذاب را ارائه می دهد که تطبیق پذیری طراحی شما را افزایش می دهد.

اگر شما هم قصد خرید کابینت های گلاس در قم را دارید بهتر است با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید تا بتوانید بهتر انتخاب را برای آشپزخانه خود که قلب تپنیده خانه است داشته باشید.

کابینت های گلاس در قم

کابینت های گلاس چیست؟

کابینت های گلاس در دسته کابینت های مدرن قرار دارد. این کابینت ها در واقع نوعی ورق هستند که مغز آن ها ام دی اف و روکش آن پلکسی گلس که نوعی پلاستیک است می باشد. این لایه حالتی شفاف و براق به کابینت می دهد. در طراحی آشپزخانه های امروزی هایگلاس اولین گزینه و مناسب ترین مدل مدرن و پرطرفدار است. قیمت این کابینت هم نسبتا مناسب است و همین سبب افزایش سهم کابینت های گلاس در قم شده است. ما در کابینت قم مفتخریم که با گروهی مجرب و با تجربه برای طراحی و ساخت کابینت هایگلاس در قم در خدمت شما هستیم. توجه داشته باشید که قیمت کابینت هایگلاس در قم نسبت به قیمت کابینت ممبران در قم کمی پایین تر است.

مزایا و معایب کابینت هایگلاس در قم

اگر قصد خرید کابینت های گلاس در قم را دارید بهتر است دست نگهدارید و ابتدا مزایا و معایب این کابینت را بررسی کنید. هنگامی که شما با مزایا و معایب کابینت ها آشنا شوید می توانید انتخاب واقع گرایانه ای داشته باشید. شما برای خرید و سفارش این کابینت ها هزینه زیادی را متحمل می شوید پس بهتر است نقاط قوت ضعف کابینت ها را بدانید و بهترین ها را برای آشپزخانه خود انتخاب کنید.توجه داشته باشید که ام دی اف سازان قم یکی از بهترین کابینت سازی در قم می باشد.

مزایای کابینت های گلاس

1. زیبایی و درخشش چشمگیر

همان طور که گفتیم کابینت های گلاس از یک روکش براق از جنس پلکسی گلاس بر روی مغز ام دی اف تشکیل شده اند که همین باعث درخشش و جذابیت چشمگیر این کابینت ها شده است. طراحی و سبک کابینت های گلاس در قم باعث انتخاب هر بانوی با سلیقه ای شده است.

2. تنوع در طرح و رنگ

ترکیب رنگ کابینت هایگلاس در داشتن آشپزخانه مدرن نقش بسیار چشمگیری دارد. تنوع رنگ و طرح در کابینت هایگلاس در قم بسیار گسترده است. و شما می توانید کابینت هایگلاس را مطابق با سلیقه، طرح و رنگی که دوست دارید سفارش دهید.در صورت تمایل جهت استعلام قیمت کابینت هایگلس در قم و یا قیمت کابینت ام دی اف در قم می توانید از راه های ارتباطی با ما در تماس باشید.

کابینت هایگلاس در قم

3. مقرون به صرفه

یکی از مهم ترین مزیت هایی که می توانیم به کابینت های گلاس در قم به آن اشاره کینم قیمت مناسب این کابینت ها است. درست است که قیمت کابینت های گلاس در قم کمی بالاتر از قیمت کابینت ام دی اف است اما از کابینت هایی مانند ممبران، روکش چوب و چوب بسیار ارزان تر است. البته در این جا باید به این نکته هم توجه کنیم که کابینت های گلاس در قم در دو ورق خارجی یا ترک و ورق ایرانی عرضه می شود. اما باز هم گران ترین کابینت براق در قم قیمت پایین تری نسبت به کابینت آشپزخانه ممبران و روکش چوب دارد.

4. مقاومت و ابزار خوری مناسب

همان طور که گفتیم کابینت هایگلاس مغزی از جنس ام دی اف دارد پس مزایای ام دی اف نیز شامل کابینت هایگلاس می شود. یکی از مزایای که ام دی اف دارد ابزار خوری و مقاومت بسیار بالای این ورق ها است. کابینت هایگلاس در قم نیز قابلیت ابزار خوری مناسبی دارد علاوه بر این مقاومت کابینت هایگلاس در برابر ضربه نیز بالا است. شما می توانید با سفارش کابینت های گلاس قم یک کابینت زیبا با طول عمر بسیار خوب داشته باشید.

5. تمیز کردن آسان

یک خبر خیلی خوب برای بانوان با سلیقه و کدبانو که به تمیزی و نظافت آشپزخانه خود اهمیت زیادی می دهند این است که تمیز کردن کابینت های گلاس در قم در بین کابینت های دیگر راحت تر است. کابینت هایگلاس به دلیل سطح صاف و درخشنده ای که دارد خیلی راحت و بدون نیاز به مواد شیمیایی و سفید کننده تنها با یک دستمال میکروفایبر تمیز می شوند.گروه صنعتی ام دی اف سازان قم ارائه دهنده بهترین کابینت های گلاس در قم و کمد دیواری در قم می باشد.

6. امکان تغییر در و یراق آلات

کابینت هایگلاس نسبت به سایر کابینت ها بعد از ساختن انعطاف پذیری بیشتر دارند. اگر شما بعد از مدتی از ظاهر کابینت خود خسته و دلزده شدید می توانید به راحتی درب کابینت هایگلاس خود را عوض کنید و رنگ دیگری را جایگزین کنید. و حتی اگر رنگ کابینت شما سفید یا خنثی باشد می توانید آن را با رنگ های دیگری ترکیب کنید. کابینت هایگلاس در قم قابلیت تعویض دستگیره ها را نیز به شما می دهد. شما با تعویض مدل دستگیره های کابینت خود می توانید شکل متفاوتی به آشپزخانه و کابینت ها بدهید.

کابینت هایگلاس در قم

7. وزن سبک

ورق های پلکسی گلاس وزن کمی دارند. به همین دلیل می توان گفت روند ساخت ، نصب و حتی حمل و نقل کابینت های گلاس در قم بسیار سریع تر و راحت تر از دیگر کابینت ها می باشد. هر چه وزن کابینت شما کمتر باشد کابینت سفارشی شما سریع تر آماده و نصب می شود.گروه صنعتی ام دی اف سازان قم مسئولیت تولید کابینت در قم و ارائه دهنده قیمت کابینت های گلاس در قم می باشد.

8. ضد گرد و غبار

روکش کابینت هایگلاس باعث شده است که این کابینت ها گرد و غبار را به خود نگیرند و حتی اگر در مدت زمان طولانی گرد و غبار گرفت شما می توانید به راحتی و با یک دستمان آن ها را تمیز کنید تا دوباره مثل روز اول درخشش به کابینت های شما برگردد و بتوانید از فضای آشپزخانه خود لذت ببرید.

9. عایق رطوبت و حرارت

در واقع می توان گفت کابینت های گلاس در قم به دلیل روکش پلاستیکی مقاومی که دارد در برابر حرارت و رطوبت مقاوم است و می تواند برای کابینت های نزدیک اجاق گاز و سینک ظرفشویی مناسب باشد.

10. بزرگ تر نشان دادن فضا آشپزخانه

اگر متراژ آشپزخانه شما کم است انتخاب کابینت های گلاس در قم با رنگ سفید می تواند برای شما بهترین گزینه باشد. رنگ سفید در بین رنگ های کابینت براق در قم از محبوبیت بیشتر برخوردار است. زیرا در واقع انعکاس نور از سطح کابینت های گلاس سفید بیشتر است و همین باعث می شود آشپزخانه شما را بزرگتر و دلباز تر نشان دهد. ولی اگر آشپزخانه بزرگی دارید می توانید برای جلوه بیشتر از رنگ های تیره تر استفاده کنید زیرا باعث می شود پرتر نشان دادن فضای آشپزخانه شما می شود.گروه صنعتی ام دی اف سازان قم تولید کننده کابینت آشپزخانه درقم می باشد.

قیمت کابینت های گلاس در قم

معایب کابینت هایگلس در قم

بعد از بررسی مزایا کابینت های گلاس بهتر است به معایب آن نیز بپردازیم زیرا بهتر است قبل از انتخاب کابینت های خود با مشکلات و معایب آن نیز به خوبی آشنا شوید.

1. مقاومت کم در برابر خط و خش

روکش کابینت هایگلاس که باعث درخشش این کابینت ها می شود مقاومت زیادی در برابر خط و خش ندارد و در اثر برخورد اجسام سخت و تیز خیلی زود آسیب می بیند. در واقع باید مراقب برخورد اجسام تیز و سخت به کابینت خود باشید. به همین دلیل بهتر است برای کانتر آشپزخانه خود از کابینت هایگلاس استفاده نکنید. راه حل این قضیه دقت و مراقبت بیشتر از کابینت می باشد.

2. لکه پذیری و اثر انگشت

و از آن جایی که این کابینت ها براق هستند و باعث بازتاب نور می شوند اثر انگشت و سایر لکه ها بر روی آن ها باقی می ماند و به وضوح دیده می شود. به همین دلیل باید کابینت های خود را در مدت زمان کم تمیز کنید. راه حل دیگر هم استفاده از دستگیره های کابینت با پایه های بلندتر است که امکان تماس با سطح درب کابینت را به حداقل برساند.

چطور کیفیت کابینت های گلاس در قم را تشخیص دهیم؟

برای اینکه بتوانید تشخیص دهید کیفیت کابینت های ‌گلاس در قم موردنظر شما مرغوب است یک تست ساده وجود دارد. برای این کار تکه‌ای از ورق های‌گلاس را برداشته و در مقابل نور لامپ بگیرید؛ هر چه تصویر لامپ در ورق های‌گلاس کمتر موج داشته باشد، کیفیت کابینت های‌گلاس بالاتر است.

نتیجه گیری

حال با شناخت کابینت های گلاس در قم و آشنایی با مزایا و معایب آن به راحتی می توانید تصمیم بگیرید که آیا این نوع متریال برای آشپزخانه و سبک و سلیقه شما مناسب است یا خیر. با توجه به این که مزایا کابینت هایگلاس بیشتر از معایب آن است برای سفارش و خرید کابینت هایگلاس در قم می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید.همچنین اگر به دنبال درب ضد سرقت در قم هستید با ما در تماس باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس باما