رنگ آمیزی کابینت آشپزخانه؟ این 10 اشتباه رایج را انجام ندهید

رنگ آمیزی کابینت آشپزخانه؟ این 10 اشتباه رایج را انجام ندهید


اگر قصد دارید کابینت آشپزخانه را خودتان رنگ آمیزی کنید ، باید از این 10 اشتباه رایج اجتناب کنید.

آشپزخانه را اغلب قلب خانه می نامند. اما ، چه کسی می خواهد در آشپزخانه ای با کابینت های بی روح وقت خود را بگذراند؟ اگر در شهر قم زندگی می کنید و به دنبال مکانی مطمئن برای طراحی دکوراسیون داخلی در قم هستید ام دی اف قم می تواند برای شما بهترین انتخاب باشد.

اغلب توصیه می شود که در صورت بازسازی آشپزخانه خود ، باید کمی پول اضافی خرج کنید و از یک متخصص حرفه ای برای رنگ آمیزی کابینت های خود استفاده کنید.اما ، اگر می خواهید در آخرین مراحل خانه خود صرفه جویی کنید ، شاید این امکان پذیر نباشد که بخواهید هزینه ای را خرج تعویض یا رنگ آمیزی کابیت خود کنید پس اگر قصد دارید کابینت آشپزخانه را خودتان رنگ آمیزی کنید ، باید از این 10 اشتباه رایج اجتناب کنید. بیا یک نگاهی بیندازیم. گروه صنعتی ام دی اف سازان ارائه دهند خدمات کابینت قم می باشد.

  1. مهارت های نقاشی خود را اشتباه نگیرید

بنابراین ، دوستان شما به شما می گویند که شما یک نقاش فوق العاده هستید؟ متأسفانه تفاوت بین کاغذ و کابینت زیاد است.بهترین قیمت کابینت ام دی اف در قم را از ما بخواهید.

اگر خودتان این پروژه را انجام می دهید ، ممکن است ابتدا بخواهید روی تکه های چوبی قدیمی که با آن برخورد می کنید تمرین کنید. آیا صبور و قادر به انجام یک کار عالی و حتی رنگ آمیزی هستید؟ اگر نه ، در نظر بگیرید ، آیا شما بهترین فردی هستید که برای رنگ آمیزی این کابینت ها می شناسید؟

به یاد داشته باشید ، کابینت آشپزخانه شما تا سال های آینده مورد توجه شما و دیگران قرار می گیرد و در یک اتاق برجسته در خانه شما قرار می گیرد.

شرم آور نیست که تصمیم بگیرید از شخص دیگری کمک بخواهید! این کار شما را از پرداختن به این 9 مرحله بعدی به تنهایی نجات می دهد.پس اگر برای شما هزینه کردن سخت نیست از یک متخصص برای این کار کمک بگیرید تا بتوانید نتیجه مطلوب تری داشته باشید.

  1. قضاوت نادرست چقدر طول می کشد

آیا آشپزخانه شما کاملاً بازسازی شده است و ظرف چند روز به کابینت های جدید نیاز دارید؟ به احتمال زیاد این اتفاق نمی افتد.بهترین قیمت کابینت ممبران در قم را از ما بخواهید.

اگر برای اولین بار است که کابینت ها را نقاشی می کنید ، باید توجه داشته باشید که چقدر طول می کشد. از سنباده کشی تا آخرین پوشش ، می توانید چند روز کار را برای یک کابینت دنبال کنید.

کار را با عجله انجام ندهید زیرا ممکن است به کابینت هایی با رنگ آمیزی ضعیف دست پیدا کنید که نگاه کردن به آن ها زشت و ناامید کننده است.

تا آن جا که ممکن است به خود فرصت دهید تا این کار را انجام دهد – چند هفته بیشتر فکر کنید. چون ممکن است این کار شما را چند هفته به خود مشغول کند و وقت شما را بگیرید.

  1. قبل از شروع نقاشی کابینت های خود را جدا نکنید

با توجه به مهارت های خود و زمان برای صرف وقت ، وقت آن است که کابینت های خود را جدا کنید.این فرآیند باید روشمند و دقیق باشد. با استفاده از پیچ گوشتی اشتباه کابینت های خود را جدا نکنید.

ممکن است وسوسه شوید کابینت خود را بدون جدا کردن رنگ آمیزی کنید ، اما این امر منجر به شغل ناهموار و ظاهر آماتور می شود.پس برای این که کار تمیز تر و اصولی تری داشته باشید بهتر از کابیت های خود را جدا کنید سپس شروع به نقاشی کنید.

رنگ آمیزی کابینت آشپزخانه؟ این 10 اشتباه رایج را انجام ندهید
  1. فراموش کردن تمیز کردن کامل کابینت ها

پس از جدا کردن کابینت ها و برچسب زدن آن ها ، زمان تمیز کردن آن ها فرا رسیده است. این به معنی صابون ظرف مخصوص چربی بری ، آب داغ و اسفنج است.

پس از تمیز شدن کامل ، کابینت های خود را با دستمال خشک کنید. اگر ظاهر آن ها تمیز نیست ، این کار را تکرار کنید. خاک ، چربی و گرد و غبار باعث می شود رنگ شما نچسبد.

  1. سنباده زدن به چوب

قبل از شروع به فکر کشیدن قلم مو خود ، باید مطمئن شوید که چوب را سمباده زده اید.

آیا تجهیزات مناسبی برای این کار ندارید؟ پس لازم است حتما لوازم مورد نیاز را تهیه کنید اما این مرحله را کنار نگذارید ، حتی اگر مجبور باشید وقت بیشتری بگذارید و این کار را با دست انجام دهید. اگر دوست ندارید وقت زیادی را صرفه رنگ آمیزی کابینت خود کنید و می خواهید کابینت های خود را تعویض کنید ام دی اف قم در زمینه کابینت سازی در قم می تواند به شما کمک کند.

  1. پس از سنباده کابینت های خود گردگیری نکنید

پس از اتمام سنباده کابینت ها برای اطمینان از صاف بودن آن ها برای رنگ آمیزی ، باید تمام گرد و غبار باقی مانده روی آن ها را بردارید.گرد و غبار می تواند کار رنگ آمیزی شما را به طور کامل خراب کند ، بنابراین یک پارچه را بیرون بیاورید و مطمئن شوید که کابیت های شما کاملا تمیز شده اند.

رنگ آمیزی کابینت آشپزخانه؟ این 10 اشتباه رایج را انجام ندهید
  1. قبل از شروع به نقاشی رنگ آمیزی نکنید

پرایمر کلیدی است برای اطمینان از جلوگیری از خونریزی رنگ قدیمی در رنگ آمیزی جدید. هرگز این مرحله را نادیده نگیرید!

یک پرایمر یک مانع ایجاد می کند که رنگ شما به آن می چسبد به این معنی که ماندگاری رنگ شما بیشتر از زمانی است که از آن استفاده نکرده اید.

برای اطمینان از این که مجبور نیستید تعداد زیادی رنگ کنید ، کمی از رنگ انتخابی خود را به پرایمر خود اضافه کنید. این کار در زمان شما بسیار صرفه جویی می کند و نقاشی را آسان تر می کند.

  1. تست رنگ قبل از خرید رنگ

قبل از پرداخت هزینه یک سطل رنگ بزرگ که در سال های آینده در آشپزخانه شما به نمایش گذاشته می شود ، چند مورد را آزمایش کنید.

می توانید قوطی های کوچکتر یا رنگ بخرید یا تسترهای رایگان بخواهید. بالای کابینت خود را رنگ کنید و چندین آزمایش انجام دهید تا ببینید کدام رنگ را ترجیح می دهید.

در انتخاب رنگی که با دیوار و آشپزخانه شما بهتر ترکیب می شود کار کنید.در این فرایند عجله نکنید زیرا یکی از مهمترین جنبه های طراحی آشپزخانه شما است.

  1. بی صبرانه پایان کار

اگر فردی بی حوصله هستید ، رنگ آمیزی کابینت آشپزخانه خودتان مناسب شما نیست. با عجله در کار و انجام آن به شیوه ای بی دقتی ، ممکن است در نهایت هزینه بسیار بیشتری نسبت به زمانی که برای انجام آن به شخص دیگری پول پرداخت کرده اید هزینه کنید.

یک پروژه می تواند بیشتر از آن که گاهی اوقات در پول شما صرفه جویی کند ، باعث ناراحتی شما شود. بنابراین ، اگر احساس می کنید قبل از شروع کار احساس تنبلی و بی حوصلگی می کنید ، حتماً با متخصصان مشورت کنید!

کار را کامل نکنید ، متوجه شوید که این کار را بد انجام داده اید و سپس با یک متخصص تماس بگیرید!

رنگ آمیزی کابینت آشپزخانه در هزینه شما صرفه جویی می کند اما زمان زیادی را می طلبد

اگر قبلاً کابینت آشپزخانه خود را رنگ آمیزی نکرده اید ، این فرایند زمان زیادی را برای شما می گیرد.با این حال ، رنگ آمیزی کابینت آشپزخانه برای متخصصان کار آسانی است و می تواند بسیار سریع انجام شود.

اگر ترجیح می دهید زمان خود را هدر ندهید و از شخص دیگری بخواهید یک کار حرفه ای و با کیفیت بالا را تضمین کند ، حتما از یک متخصص حرفه ای بخواهید که این کار را برای شما انجام دهد. وقتی کابینت های شما در سال های آینده عالی به نظر می رسند ، پشیمان نخواهید شد! ام دی اف قم در زمینه های مختلف از جمله درب ضد سرقت در قم و سیسمونی در قم آماده خدمت رسانی به شما می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *