درب ضد سرقت در قم

برای کسانی که به دنبال بهبود امنیت خانه خود هستند، درب ضد سرقت در قم یک سرمایه گذاری عاقلانه است. درب های ضد سرقت مزایای بسیار زیادی دارند، اما مهم تر از همه، آن ها از مزاحمان جلوگیری می کنند و تضمین می کنند که خانه و خانواده شما ایمن نگه داشته می شوند.

هنگامی که صحبت از امنیت خانه به میان می آید، یک درب ضد سرقت در قم مورد هوشمندی برای شروع است. درب های ضد سرقت اولین خط دفاعی شما در برابر مزاحمان احتمالی هستند.آرامش خاطر نیز برای شما مهم است، زیرا می توانید خانه خود را ترک کرده و یا بدون نگرانی در مورد مزاحمان، خانواده یا وسایل خود در خانه خود زندگی کنید. اگر شما هم تصمیم دارید برای خانه خود درب ضد سرقت انتخاب کنید بهتر است ابتدا با این در و انواع آن آشنا شوید تا بتوانید بهترین ها را برای خانه خود انتخاب کنید.

قیمت درب ضد سرقت در قم

درب ضد سرقت چیست؟

اول از هر چیزی بهتر است به این سوال پاسخ دهیم که درب ضد سرقت چیست ؟ درب ضد سرقت به دلیل ساختاری که دارد از دوام بیشتری نسبت به درهای معمولی برخوردار است و امنیت بسیار بالاتری را می تواند برای خانه شما به ارمغان آورد. درب ضد سرقت از نظر ساختار کلی مانند قفل، لولا و مواد با درب ها معمولی متفاوت است. قفل های درب ضد سرقت در قم بسیار تقویت شده هستند و تقریبا می توان گفت قابل بازشدن نیستند.

یک درب ضد سرقت خوب باید علاوه بر این که از خانه شما در برابر ورود سارقین محافظت می کند با ویژگی های دیگری مانند مقاومت در برابر آتش ، عایق حرارت و سرما، رطوبت و صدا نیز باشند. پس هنگام خرید درب ضد سرقت در قم بهتر از به سایر ویژگی های درب مورد نظر هم دقت کنید تا بتوانید یک درب با ضریب اطمینان بالا داشته باشید.

انواع درب ضد سرقت در قم

همان طور که می دانید درب ضد سرقت در قم انواع مختلفی دارد که انتخاب هر یک از آن ها به سلیقه، بودجه و نظر شخصی شما برمی گردد. در بازار درب ضد سرقت در قم به سه دسته کلی تقسیم می شود که این سه دسته شامل: درب ضد سرقت ترک، درب ضد سرقت چینی و درب ضد سرقت ایرانی می شود. اگر بخواهیم این سه دسته را با هم از نظر کیفیت و قیمت مقایسه کنیم باید بگوییم درب ضد سرقت ترک در موقعیت بالاتری نسبت به سایر درب ها قرار دارد.

البته درب ضد سرقت ایرانی نیز امروزه رقیب خوبی برای درب ضد سرقت ترک محسوب می شود زیرا این درب ها نیز از نظر کیفیت و شکل ظاهری بسیار شبیه به درب های ضد سرقت ترک هستند با این تفاوت که به دلیل ساخت در کشور عزیزمان ایران از قیمت پایین تری برخودارند.

اما اگر به دنبال یک درب ضد سرقت درقم هستید که ارزان باشد پیشنهاد ما به شما انتخاب درب ضد سرقت چینی است. البته این به معنای آن نیست که این درب ها از کیفیت خوبی برخودار نیستند. نکته بسیار مهمی که باید در مورد درب های ضد سرقت ایرانی گفت این است که این درب ها دقیقا مطابق با سلیقه و نظر شما سفارشی سازی می شوند یعنی شما می توانید این درب ها را براساس نیازتان سفارش دهید. گروه صنعتی ام دی اف سازان قم علاوه بر بهترین قیمت درب ضد سرقت نیز بهترین قیمت کابینت ممبران در قم را به همشهریان عزیز ارائه می دهد.

در ضد سرقت قم

مزایا درب ضد سرقت در قم

  • درب های ضدسرقت در قم به آسانی و در مدت زمان کوتاهی در چهارچوب مشخص نصب می شوند.
  • این درب ها دارای امکانات امنیتی در داخل خود درب مانند زنگ اضافی، زنجیر درب، قفل های شب بند، چهارچوب متفاوت و مقاوم، و دوربین چشمی (برای دیدن پشت درب) هستند.
  • دارای لولاهایی کاملاً مخفی و پنهان هستند، و همین ویژگی باعث سخت تر شدن کار سارقین برای شکستن لولاها و باز کردن درب می شود و امنیت ویژه ای را تأمین می کند.
  • مواد و آلیاژهای مستحکمی که در ساخت این درب ها به کار رفته است، موجب می شود در برابر فشار و ضربه و سایر عوامل بیرونی بسیار مقاوم باشند.
  • طراحی خاص این درب ها به نحوی است که در مقابل رطوبت و حرارت کاملاً عایق هستند و از هدر رفتن انرژی جلوگیری می کنند.
  • این درب ها به علت به کار بردن نوار درزگیر در طراحی آن ها عایق صدا هستند و مانع ورود و خروج آلودگی های صوتی می شوند. بنابراین یک انتخاب مناسب برای تأمین آرامش مجتمع های مسکونی می باشند.
  • جنس خاص این درب ها آن ها را در برابر شستشو مقاوم کرده و به راحتی می توان با آب و مواد شوینده تمیزشان کرد.
  • در لایه ی میانی این درب ها مواد ویژه ای تزریق شده که موجب می شود در برابر برش، مته و حتی اسید نیز مقاوم باشند.
  • از ورود گرد و غبار و آلودگی های هوا به درون ساختمان جلوگیری می کنند.
  • از نظر ظاهری دارای طرح های بسیار متنوع و روکش های با جنس های متفاوت و رنگ بندی زیبا هستند.
  • در ابعاد و ضخامت های متنوع تولید شده اند.
درب ضد سرقت در قم

چگونه درب سرقت در قم را انتخاب کنیم؟

درب ضد سرقت در قم باید مطابق با اهمیت امنیت محیطی که قرار است درب در آن نصب شود انتخاب شوند. به عنوان مثال اگر درب ضد سرقت در قم را برای محیطی انتخاب می کنید نیاز به امنیت بالایی دارد باید درب ضد سرقتی را انتخاب کنید که دارای گواهی ضد سرقت از مقامات بین المللی صالح باشد. در این حالت حداقل می توان از طریق درب ورودی امنیت آن محیط را تضمین کرد. اخیرا درب ضد سرقت های ترک توانسته اند برخلاف درب ضد سرقت های چینی توجه بسیاری را به خود جلب کنند. زیرا این درب ها دارای گواهی نامه های ضد سرقت با انواع مختلف مانند چکش است و توسط گذرگاه های خودرو و انواع فشار ها آزمایش شده اند و به عنوان یکی از برترین درب های بین المللی از نظر امنیت و مقاومت در نظر گرفته شده اند.

بنابراین شما می توانید با توجه به حساست فضای خود درب ضد سرقت مناسب را برگزینید. اما توجه داشته باشید که نصب این درب ها باید با دقت بسیار زیادی انجام شود زیرا اگر این درب ها به درستی نصب نشوند باعث افت کیفیت در باز و بسته شدن درب می شود و برای شما مشکل ساز خواهد شد. پس بهتر است برای نصب درب ضد سرقت در قم به مراکز معتبر مراجعه کنید تا بتوانید با خیالی آسوده درب مورد نظر خود را سفارش دهید.

نصب درب ضد سرقت در قم

نصب درب ضد سرقت معمولا کار آسانی است اما همان طور که گفته شد باید توسط متخصصین این حوزه صورت بگیرد تا باعث مشکل نشود. نصب درب ضد سرقت معمولا با توجه به سختی کار معمولا 2 تا 3 ساعت زمان می برد.مجموعه ما علاوه بر بهترین قیمت درب ضد سرقت در قم نیر بهترین قیمت کابینت ام دی اف در قم را به مشتریان خود ارائه می دهد.

برای نصب درب ضد سرقت در قم شما باید ابتدا سایز خود را انتخاب کرده بعد اقدام به ساخت فریم کنید. فریم به دو صورت قوطی 80 * 40 یا 100 * 40 ساخته می شود که یک سانت بیشتر از سایز درب، طول و عرض باید باد خور داشته باشد تا درب داخل فریم جا بگیرد فریم به سمت راه پله باید نصب شود و هر 4 سانت قوطی دیده شود وگرنه درب به دیوار پاگرد گیر کرده و در این صورت باید دیوار را برش داد. جلوی درب ها همیشه از پشت درب بزرگتر است و به اصطلاح قاب چهار چوب است اگر پشت تا پشت درب به اندازه ۲۱۰ * ۱۰۵ هست جلوی درب باید ۲۱۳ * ۱۱۰ باشد.

قیمت درب ضد سرقت در قم

عواملی متعددی در تعیین قیمت درب ضد سرقت در قم موثر است. همان طور که در ابتدا گفتیم یکی از این عواملی که بر روی قیمت دریب ضد سرقت در قم تاثیر بسزایی دارد نوع این درب ها است که به سه دسته درب ضد سرقت ترک ، درب ضد سرقت ایرانی، درب ضد سرقت چینی تقسیم می شوند و هر کدوم از آن ها با توجه به کیفیتی که دارند می توانند قیمت متفاوتی داشته باشند.

دومین عامل موثری مه می تواند بر روی قیمت درب ضد سرقت در قم تاثیر گذار باشد ابعاد آن است. به طور کلی در تمامی درب ها هر چه ابعاد شما از ابعاد استاندارد بیشتر باشد قیمت آن نیز بر اساس تعریف هر شرکت افزایش می یابد.

سومین عامل تعیین کننده قیمت درب سرقت در قم روکش کار شده روی درب است. امروزه با توجه به پیشرفت های روز افزون در این صنعت روکش های بسیار جذاب و متنوعی تولید شده است که انتخاب هر کدام از آن ها سبب تغییر قیمت درب ضد سرقت مورد نظر شما می شود.

عامل چهارم در قیمت درب ضد سرقت در قم که باید به آن توجه کرد یراق آلات استفاده شده در آن ها است. که یکی از مهم ترین آن ها قفل درب ضد سرقت است که خریداران می توانند با توجه به نیاز و سلیقه خود به انتخاب آن بپردازند و هیچ گونه نگرانی در ارتباط با امنیت قفل خود نداشته باشند.

عامل پنجم

که می تواند بر روی قیمت درب ضد سرقت در قم موثر واقع شود زیرسازی و استراکچر درب است مشخص است که قدرت و کیفیت میزان متریال کار شده در ساختار داخلی درب اهمیت ویژه و مستقیمی با قیمت درب ضد سرقت در قم دارد.

عامل نهایی و ششم که می تواند در محاسبه ی قیمت درب ضد سرقت در قم موثر باشد اکسسوری و وسایل جانبی است که به درخواست شما بر روی درب نصب می شوند. درب های ضد سرقت متعلقات جانبی رنگارنگ و جذابی دارند که شما می توانید با توجه به سلیقه و نیاز خود آن ها را سفارش بدید و باید توجه داشته باشید که هر کدام از این اکسسوری ها قیمت های متفاوتی دارند که می توانند بر روی قیمت نهایی درب ضد سرقت شما تاثیر گذار باشند.

درب ضد سرقت در قم

درضد سرقت قم

اصطلاح درب ضد سرقت در قم به معنای مجموعه اقداماتی است که باعث تقویت درب ها شده که به باعث می شود ایمنی آنها ارتقا پیدا کند.همچنین ایمنی این درب ها در برابر سرقت مقاوم می باشد.درب ضد سرقت در قم از محبوبیت بسیار  بالایی برخوردار می باشد و دلیل آن هم مزایای فراوان این درب ها می باشد.توجه داشته باشید که یکسری از درب های در برابر آتش سوزی هم مقاوم هستند که اصطلاحا به آنها درب ضد حریق گویند که گروه صنعتی ام دی اف سازان قم علاوه بر تولید درب ضد سرقت در قم ، درب ضد حریق در قم هم تولید میکند .

درب ضد سرقت نوعی از درب های منزل می باشد که به منظور جلوگیری از هرگونه تخریب ، و سرقت مقاومت بسیار بالایی داشته و شما با نصب این نوع از درب ها این اطمینان را خواهید داشت که منزل شما در برابر سرقت امنیت بسیار بالایی خواهد داشت.درب های ضد سرقت در قم معمولا از استحکام بسیار بالایی برخوردار هستن و ساختار آنها به گونه ای طراحی شده که مانع از ورود سارقان به داخل منزل شما شود.اینگونه درب ها به منظور جلوگیری از تهاجم در مقابل شکستن مقاوم شده اند.گروه صنعتی ام دی اف سازان علاوه بر درب ضد سرقت در قم محصولاتی نظیر کابینت و کمد دیواری در قم را تولید می کند.

برخی از مزایای درب ضد سرقت در قم

گروه صنعتی ام دی اف سازان قم تولید کننده انواع محصولات ام دی اف نظیر دکوراسیون داخلی منزل ، کابینت آشپزخانه ، انواع کمد دیواری ، درب ضد سرقت و ضد حریق و بسیاری محصولات دیگر می باشد .یکی از محصولات اصلی ام دی اف سازان قم تولید درب ضد در قم می باشد.این نوع درب ها از قابلیت ها و مزایای فراوانی بروخوردار می باشند.در ادامه به برخی از مزایای این درب ها خواهیم پرداخت.

امنیت بالا

همانطور که از اسم این محصول مشخص می باشد ، این نوع از درب ها از امنیت بسیار بالایی برخوردار می باشند.تامین امنیت منزل شما در زمانی که خارج از منزل هستید یکی از مزایای اصلی این نوع درب ها می باشد.گروه صنعتی درساوین که به عنوان یک کابینت  قم سالیان سال شناخته شده است در این محصول خود سعی کرده از صفحات قوی استفاده کند که شکسته شدن و ورود غیر مجاز را غیر ممکن سازد.یراق الات استفاده شده در درب ضد سرقت در قم از برند کاله کلیت ترکیه است که کیفیت بسیار بالایی دارا می باشد

دیگر مزایای این محصول

از آنجایی که از یراق الات استفاده شده بسیار با کیفیت و استاندار می باشد و ام دی اف سازان قم کیفیت و رضایتمندی مشتریان را از خوب بودن به بهترین بودن ارتقا داده با خیالی آسوده به سفر برورید و اطمینان خاطر از نفوذ به منزل خود داشته باشید.

توجه داشته باشید که درب های ضد سرقت در محیط تجاری و مسکونی اندکی در طرح و ابعاد متفاوت می باشد.بسیاری از سبک های درب ضد سرقت در قم از سبک درب های چوبی الهام گرفته شده و یکی دیگر از مزیت های این محصول به طراحی اختصاصی و متناسب با منزل شما میتوانید سفارش دهید.یکی دیگر از مزیت های این محصول که جز مزیت هایی است که باعث محوبیت درب ضد سرقت در قم شده نهداری بسیار کم این محصول می باشد.این درب ها هیچگاه شکسته یا ازبین نخواهند رفت.همچنین این درب ها در برابر انواع شرایط آب و هوایی مقاومت بالایی داشته.یکی دیگر از مزیت های این درب ها تنوع در طرح و رنگ این محصول می باشد.