نکاتی در مورد بازسازی آشپزخانه

نکاتی در مورد بازسازی آشپزخانه


اگر احساس می کنید به بازسازی آشپزخانه نیاز دارید ، پس این مقاله برای شما مناسب است. قبل از اینکه سرانجام چیزی را پایین بیاورید یا تجهیزات آشپزخانه را خریداری کنید ، مطمئن شوید که می دانید چه کاری انجام می دهید. مراقب باشید قبل از برداشتن هر اقدامی همه چیز به خوبی برنامه ریزی شود. خیلی هیجان زده نشوید! به یاد داشته باشید که بازسازی آشپزخانه صرفاً به داشتن ظاهری کاملاً جدید نیست بلکه موارد دیگری نیز در این زمینه وجود دارد.

تصمیم گیری برای بازسازی به این معنی است که شما از آشپزخانه فعلی خود راضی نیستید. خوب ، ممکن است نیاز به تعمیراتی باشد. حتی گاهی اوقات این کار شامل لوله کشی و سایر حوزه های کاری می شود. از آنجا که می خواهید برای مکان مورد علاقه خود در خانه پایان خوبی داشته باشید ، بنابراین باید نگاهی به این نکات بیندازید. این می تواند به شما کمک کند.کابینت قم در این کار می تواند برای شما انتخاب مناسبی باشد.

بودجه اختصاص دهید

نکاتی در مورد بازسازی آشپزخانه

خوب ، وقتی تصمیم به بازسازی آشپزخانه خود گرفتید واقعاً به بودجه نیاز خواهید داشت. این امر مستلزم خرید مواد و سایر تجهیزات است. همچنین شما باید هزینه کار را پرداخت کنید. بودجه ای برای این کار اختصاص دهید. همیشه مهم است که بودجه داشته باشید تا اطمینان حاصل کنید که برای هیچ کاری بیش از حد هزینه نخواهید کرد. توصیه می شود هنگام اختصاص بودجه برای آشپزخانه ، بهتر است 29٪ برای کابینت و سخت افزار ، 22٪ برای طراحی و نصب ، 16٪ برای سقف ، کف ، پنجره ، دیوار و درب ، 14٪ برای لوازم خانگی و تهویه ، 10٪ برای پیشخوان ها و 9٪ برای برق و لوله کشی. اگر از این به عنوان راهنما استفاده کنید ، هرگز با بودجه خود اشتباه نخواهید کرد.

اولویت های نوسازی را یادداشت کنید

نکاتی در مورد بازسازی آشپزخانه

مطمئناً ، یک دلیل عمده وجود دارد که شما تصمیم به بازسازی گرفتید. این یکی از اولویت هایی است که باید برای بازسازی آشپزخانه خود توجه داشته باشید. این می تواند یک کابینت جدید ، رنگ های دیواری جدید ، لوازم خانگی جدید ، چیدمان جدید و سایر موارد باشد. آنها را لیست کنید. همانطور که آنها را یادداشت می کنید ، فراموش نکنید که لیست خود را از جمله اشیای کوچک مورد نیاز مانند شیر آب تکمیل کنید.

دامنه کار را برنامه ریزی کنید

نکاتی در مورد بازسازی آشپزخانه

پیمانکار شما این را به خوبی می داند اما مهم است که شما نیز بدانید. می توانید دامنه کار خود را ایجاد کنید. می خواهید کار از کجا شروع شود؟ لیستی تهیه کنید که می خواهید ابتدا کدام قسمت انجام شود. این را به پیمانکار خود نشان دهید. مطمئناً ، آنها همچنین به شما پیشنهاداتی در مورد بهتر بودن و در صورت مناسب بودن دامنه کار شما ارائه می دهند.

پژوهش

نکاتی در مورد بازسازی آشپزخانه

 بهتر است قبل از نهایی کردن ، در مورد همه چیز تحقیق کنید. به فروشگاه ها مراجعه کنید تا ایده هایی در مورد گزینه بهتر برای خرید داشته باشید. به عنوان مثال ، شما می خواهید طیف جدیدی خریداری کنید ، در مورد اینکه چه مارکی و چه نوع متناسب با نیاز و بودجه شما است ، تحقیق آنلاین کنید.ما می توانیم در جمله های مختلف از جمله درب ضد سرقت در قم و سیسمونی در قم نیز به شما کمک کنیم.

به دنبال الهام باشید

نکاتی در مورد بازسازی آشپزخانه

چه طرحی برای آشپزخانه می خواهید؟ طرح های آشپزخانه بسیار زیاد است که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. بهتر است آنهایی را که مورد علاقه شما هستند و آنهایی که شبیه آشپزخانه ایده آل شما هستند را انتخاب کنید. سپس انتخاب های خود را محدود کنید تا زمانی که در مورد طراحی آشپزخانه ای که واقعاً می خواهید ، تصمیم بگیرید. آنها را روی یک پوشه قرار دهید زیرا پیمانکار و طراح آشپزخانه شما به این راهنما احتیاج دارند.

یک طرح آشپزخانه تهیه کنید

نکاتی در مورد بازسازی آشپزخانه

 جدا از تصاویر طراحی آشپزخانه ایده آل ، داشتن نقشه ای از آشپزخانه موجود کمک بزرگی خواهد بود. این باید موقعیت پنجره ها ، درها ، خطوط لوله کشی ، پریزهای برق و سایر موارد را نشان دهد. این به طراح شما در ایجاد طرحی بهتر از آنچه در حال حاضر دارید کمک می کند. فراموش نکنید که ابعاد را نیز وارد کنید.

بهترین طرح را دریافت کنید

نکاتی در مورد بازسازی آشپزخانه

چیدمان آشپزخانه به شکل و اندازه منطقه شما متفاوت است. به همین دلیل طرح مورد نیاز است. چیدمان به نحوه استفاده شما از آشپزخانه بستگی دارد. اگر فضای زیادی داشته باشید با یک ایستگاه کاری جزیره انجام می شود. برای یک آشپزخانه کوچکتر ، یک جزیره نورد بهتر است. ترافیک رایج در آشپزخانه مانند نحوه انجام فعالیت ها از یک مکان به مکان دیگر را بررسی کنید. این می تواند به شما کمک کند تا از یک چیدمان خوب برخوردار شوید.تیم متخصص ام دی اف قم قبل از شروع به کار به شما طراحی آنچه که قرار است در آشپزخانه خود داشته باشید را نشان می دهد پس نگران نباشید اگر در شهر قم زندگی می کنید تیم کابینت سازی در قم می تواند به شما کمک کند.

آشپزخانه خود را دوباره ارزیابی کنید

نکاتی در مورد بازسازی آشپزخانه

 هوشمندانه خواهد بود اگر قبل از هر کاری ابتدا آشپزخانه خود را دوباره ارزیابی کنید. به کابینت ها و تجهیزات موجود نگاه کنید. آیا هنوز هم می توانید از آنها استفاده کنید؟ سعی کنید به دنبال موارد بیشتری بگردید که هنوز هم می توانند استفاده شوند و یا شاید ترمیم شوند. دیگران حتی در نهایت به جای یک کل بازسازی آشپزخانه فقط یک رنگ آمیزی مجدد دارند که می تواند پول بیشتری پس انداز کند. فراموش نکنید که به هر مشاهده ای که دارید توجه داشته باشید. سپس قبل از تصمیم نهایی ، همه آنها را مرور کنید.

وسایل را نهایی کنید

نکاتی در مورد بازسازی آشپزخانه

 از آنجا که یک پوشه ایده برای آشپزخانه خود تهیه کرده اید ، می دانید که آیا طرحی مدرن یا کلاسیک می خواهید. اما شما همچنین باید کارهای نهایی و وسایل خود را که شامل روشنایی ، مواد پیشخوان ، لوازم خانگی ، سبک درب ، سبک ساخت کابینت ، سینک آشپزخانه ، صفحه پشتی ، کفپوش ، سخت افزار تزئینی و موارد دیگر است ، نهایی کنید.

کار را به شخصی مطمئن بسپارید

نکاتی در مورد بازسازی آشپزخانه

شخصی را بیابید که بتواند کاملاً طراحی مجدد را برای شما انجام دهد. سعی کنید در مورد سابقه شرکت تحقیق کنید تا مطمئن شوید این افراد مناسب افرادی هستند که می توانند آشپزخانه رویایی خود را به شما بدهند. به کارهای قبلی آنها نگاه کنید. با آنها ملاقات کنید و درباره مسائل بحث کنید. اگر خوب کنار بیایید ، قیمت مناسب است و نمونه کارها آنها خوب است ، پس شما راهی برای ادامه کار هستید! فقط کسی را انتخاب نکنید. در انتخاب پیمانکاران و طراحان آشپزخانه دقیق باشید. می بینید که بازسازی آشپزخانه فقط به نوع ظاهری که می خواهید نیست. قبل از پرش به دیوارهای شکسته یا پایین آوردن کابینت ها باید موارد زیادی را در نظر بگیرید در مورد نحوه خرید تجهیزات آشپزخانه یا حتی سینک ظرفشویی راهنمایی شوید. برای طراحی دکوراسیون داخلی در قم می توانید روی ما حساب کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *