راهنمایی سازنده در ایجاد یک آشپزخانه مینیمال

راهنمایی سازنده در ایجاد یک آشپزخانه مینیمال


ما نمی توانیم این واقعیت را انکار کنیم که آشپزخانه برای خانه های ما بسیار ضروری است. بنابراین حیاتی است که ما یک آشپزخانه بدون سر و صدا را حفظ خواهیم کرد. در این حالت ، ایجاد یک آشپزخانه مینیمالیستی ایده بسیار خوبی است.

آشپزخانه مینیمال چیست؟

تعریف یک آشپزخانه مینیمالیستی به سادگی “ایجاد اصلی آنچه شما ترجیح می دهید داشته باشید” ساده است. این در مورد ظاهر آشپزخانه شما نیست بلکه بیشتر در مورد نحوه عملکرد آن است. قبل از گرفتن وسایل آشپزخانه خود باید این سوال را از خود بپرسید “آیا این ضروری است؟” – بنابراین اگر اینگونه نیست ، باید به طور خودکار از لیست حذف شود. باید بدانید که مینیمالیسم و ​​بهم ریختگی دشمن هستند. ممکن است احمقانه به نظر برسد اما منطقی است.

خانه شما از این بابت چه راحتی خواهد داشت؟

امروزه مینیمالیسم به دلیل برخی مزایای خوب برای خانه ما محبوب شده است. ما می دانیم که سازماندهی آشپزخانه ها بسیار دشوار است ، اما اگر به همین ترتیب باقی بماند لذت بخش و طراوت بیشتری خواهد داشت (خوب چه کسی از آشپزی در آشپزخانه بهم ریخته لذت می برد؟ تمیز کردن چیزهایی که باعث صرفه جویی بیشتر در وقت ما می شود کمتر عصبانی کننده ، جذاب تر و ساده تر خواهد بود.اگر در شهر قم زندگی می کنید و به دنبال دکوراسیون داخلی در قم هستید ام دی اف قم می تواند برای شما انتخاب خوبی باشد.

چگونه می توان به یک آشپزخانه مینیمالیسم دست یافت؟

دستیابی به یک آشپزخانه مینیمالیستی گام به گام نیست زیرا در هر نوع طراحی همیشه با سلیقه شما متفاوت است. با این حال ، ما یک راهنما داریم که می تواند برای همه که مایل به دستیابی به مینیمالیسم هستند مفید باشد:

1.اندازه آشپزخانه

راهنمایی سازنده در ایجاد یک آشپزخانه مینیمال

البته این کار با تصمیم گیری در مورد اندازه آشپزخانه شما شروع می شود. پس از همه ، شما باید مواد مورد نیاز خود را بودجه بندی کنید. به علاوه ، این واقعاً مهم است که مرز مبلمان یا چیزهای دیگری را که شما برای کار نیاز دارید ، مشخص می کنید. و حداقل در حین طراحی خود قادر خواهید بود بدانید که چه مواردی مورد نیاز و چه مواردی نیاز نیست.

2.چیدمان ساده

راهنمایی سازنده در ایجاد یک آشپزخانه مینیمال

چیدمان آشپزخانه شما هرگز نمی تواند مانند اتاق خواب یا اتاق نشیمن باشد. باید سرراست باشد. این بدان معنی است که هیچ مانعی نباید در کف و سایر سطوح نصب شود. خطوط مستقیم تمیز باید همیشه مشخص باشند (بدون تقسیم بندی پیچیده). هیچگونه لوازم جانبی دیگری نباید در کف قرار گیرد. این کلمه مینیمالیسم را توجیه می کند!

3.موارد ضروری را شناسایی کنید

راهنمایی سازنده در ایجاد یک آشپزخانه مینیمال

همانطور که قبلاً اشاره کردیم که مینیمالیسم از شلوغی متنفر است ، بنابراین برای خلاص شدن از بی نظمی ، شما فقط به موارد ضروری ، از جمله موارد اساسی مانند – تخته خرد کردن ، بشقاب ها و کاسه ها ، لیوان ، ظروف و برخی از قابلمه ها و ماهیتابه ها نیاز خواهید داشت. موارد دیگری که در بالا ذکر نشده است فقط به این معنی است که به طور مکرر برای برنامه روزانه شما استفاده نمی شود. اما این بدان معنا نیست که دیگر نمی توانید سایر وسایل آشپزخانه را تهیه کنید. تو می توانی. فقط مراقب باشید که به خوبی نگهداری شود.

4.از وسایل اساسی استفاده کنید

راهنمایی سازنده در ایجاد یک آشپزخانه مینیمال

پخت و پز تنها در صورتی می تواند موثر واقع شود که لوازم مفید در نزدیکی خود داشته باشید. اما توجه داشته باشید “مفید” در اینجا به معنای این است که شما از آن وسایل حتما استفاده کنید نه اینکه تنها برای نمایش آن را تهیه کنید. بعضی از ما علاقه داریم فقط برای لذت بردن از وسایل آن را برای خانه خود تهیه کنیم. با افزودن یخچال ، اجاق گاز و فر می توانید یک آشپزخانه را کامل کنید. اما این هنوز به نحوه کار شما در فضا بستگی دارد. در حقیقت ، هیچ کس نمی تواند استفاده از وسایل آشپزخانه شما را محدود کند زیرا این آشپزخانه شما است.

5.حداقل مبلمان را درآشپزخانه خود داشته باشید

راهنمایی سازنده در ایجاد یک آشپزخانه مینیمال

درست مثل لوازم خانگی ، آشپزخانه مینیمالیستی نیز باید فقط شامل برخی از مبلمان ضروری باشد. داشتن یک مجموعه ناهار خوری یا یک پیشخوان جزیره برای یک آشپزخانه می تواند کافی باشد لازم نیست که از مبلمان بزرگ و زیاد در آشپزخانه استفاده کنید.

6.متناسب با رنگ طبیعی

راهنمایی سازنده در ایجاد یک آشپزخانه مینیمال

برای دستیابی کامل به ظاهری حداقلی ، رنگی را که استفاده می کنید در نظر بگیرید. دیگران ممکن است فکر کنند که همه چیز در مورد فلز سیاه و سفید ثبت شده است اما اساساً این طور نیست. زیبا ، سفید رنگ کلاسیک مینیمالیسم است. البته اگر این مسئله را خسته کننده می دانید ، می توانید آن را با هر رنگ جامد (اما نه رنگ قابل توجهی که می تواند چشمها را تحت فشار قرار دهد) مخلوط کنید ، ترجیحاً رنگهای خاکی مانند قهوه ای ، سبز ، آبی ، قرمز و برنز.

7.کابینت های ذخیره سازی داشته باشید

راهنمایی سازنده در ایجاد یک آشپزخانه مینیمال

بسیار خوب ، من کاملاً آگاه هستم که اجتناب از داشتن وسایل اضافی و وسایل متفرقه در آشپزخانه ما کار دشواری است. بنابراین ، این موارد برای مدتی بیکار می مانند که اگر به درستی ذخیره نشوند ، ممکن است باعث خرابی شود. بنابراین بهتر است کابینت های کم مصرف در آشپزخانه خود نصب کنید. با استفاده از این ، مکان شما در مواردی که به آنها احتیاج دارید و در صورت استفاده نشدن ، آنها را پس می گیرید آسان تر خواهد بود.

8.نمایش دکورها

راهنمایی سازنده در ایجاد یک آشپزخانه مینیمال

برای ساده نگه داشتن آشپزخانه در عین حال پر جنب و جوش ، افزودن دکوراسیون های خاص ایده ای جالبی می تواند باشد سعی کنید و وسایل ساده و زیبا برای دکوراسیون داخلی آشپزخانه خود استفاده کنید مثلا می توانید از یک گلدان پر از گلهای شکوفه استفاده کنید یا یک قاب یا یک اثر هنری زیبا این کار می تواند تاثیر زیادی در زیبایی آشپزخانه شما داشته باشد.علاوه بر کابینت سازی تیم ما در زمینه های مختلف از جمله سیسمونی در قم و درب ضد سرقت در قم نیز می تواند به شما عزیزان خدمت رسانی کند.

9.چند چراغ آویز آویزان کنید

راهنمایی سازنده در ایجاد یک آشپزخانه مینیمال

چراغ ها را نباید از دست داد! موثرترین روش برای روشنایی آشپزخانه شما از طریق چراغ های آویز است. اگرچه لزوماً لازم نیست ، اما شما می توانید لامپ های فرو رفته را داشته باشید تا درام را به طراحی کلی خود بیفزایید.

10.یک فضای تازه را حفظ کنید

راهنمایی سازنده در ایجاد یک آشپزخانه مینیمال

مهم تر از همه ، این باید عنصر اصلی باشد. آشپزخانه باید همیشه تازه و سرزنده به نظر برسد. باور کنید روی غذایی که می پزید تأثیر می گذارد. جو تازه تری که حفظ می کنید غذای خوشمزه تری خواهد داشت. بنابراین تا آنجا که ممکن است همیشه هر بار پس از آماده سازی ، ظرف غذا را تمیز کنید. زباله های خود را به درستی دور بیندازید. هود کمک بزرگی است بنابراین اگر ممکن است یکی را اضافه کنید ، در غیر این صورت بهتر است یک طرح مفهومی باز (پنجره های بزرگ و سقف تا درب های شیشه ای کف) داشته باشید.

چگونه بود؟ واقعاً آسان بود ، درست است؟ پس برای چی منتظری؟ وقت شروع است! ما می دانیم که تزئینات گاهی اوقات کمی استرس زا است اما امیدوارم با این راهنما که برای شما تهیه کرده ایم ، سرگرم کننده ، مهیج و چالش برانگیز باشد. برای داشتن آشپزخانه ی زیبا و کاربردی می توانید روی تیم کابینت سازی در قم حساب کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *