این اشتباهات را در طراحی جزیره آشپزخانه مرتکب نشوید

این اشتباهات را در طراحی جزیره آشپزخانه مرتکب نشوید


افزودن یک جزیره به آشپزخانه شما یک روش عالی برای افزایش فضای خالی و فضای ذخیره سازی است. با توجه به اینکه به نظر می رسد مردم همیشه به این دو مورد بیشتر احتیاج دارند تا آشپزخانه ای راحت و زیبا داشته باشند.اگر در شهر قم زندگی می کنید و به دنبال مکانی مطمئن برای طراحی دکوراسیون داخلی در قم هستید ام دی اف قم می تواند برای شما انتخاب مناسبی باشد.

اما همه جزایر برای همه آشپزخانه ها کارایی ندارند. در اینجا برخی از مشکلات اساسی وجود دارد که باید هنگام برنامه ریزی جزیره برای آشپزخانه خود از آن ها جلوگیری کنید.

1. فکر نکردن در مورد هدف جزیره

یک جزیره می تواند هر یک از پنج عملکرد آشپزخانه را پر کند: ذخیره سازی ، آماده سازی ، پخت و پز ، سرو و شستشو. قبل از اینکه هر چیزی را طراحی کنید ، باید تصمیم بگیرید که جزیره شما کدام نقش ایفا می کند. این امر در عرض و عمق جزیره شما تأثیر خواهد داشت ، به ویژه اگر به فضا برای لوازم اصلی نیاز داشته باشید.

این اشتباهات را در طراحی جزیره آشپزخانه مرتکب نشوید

اگر فضای زیادی برای یک جزیره گسترده دارید ، می توانید چندین ایستگاه آشپزخانه در آن نصب کنید – به عنوان مثال ، یک اجاق گاز و یک سینک ظرفشویی. اکثر مردم می خواهند در جزیره صندلی های مسافرتی را نیز در خود جای دهند ، اگرچه اگر فضای رسمی تری داشته باشید همیشه مناسب یک میز آشپزی نیست.گروه صنعتی ام دی اف سازان قم با هدف ارائه خدمات کابینت قم شکل گرفته است.

اگر می خواهید یک اجاق گاز در جزیره خود نصب کنید ، فراموش نکنید که به یک هود درمحدوده بالای آن نیاز دارید. در غیر این صورت خانه شما برای همیشه بوی آن پیازهای سرخ شده را می دهد. اگر نمی خواهید یک هود مرتب به وسط فضا آویزان شود ، در عوض سینک ظرفشویی را در جزیره خود قرار دهید.

اگر می خواهید جزیره خود را به یک ایستگاه نظافت با سینک تبدیل کنید ، فراموش نکنید که ماشین ظرفشویی نیز باید در آن قرار گیرد. فقط تصور کنید که یک بشقاب بشویید ، سپس در آشپزخانه قدم بزنید تا آن را در ماشین ظرفشویی قرار دهید! تصمیم بگیرید که آیا ماشین ظرفشویی باید در سمت چپ یا سمت راست سینک ظرفشویی باشد. همچنین وجود فضایی برای سطل های زباله و بازیافت نیز منطقی خواهد بود.

2. بزرگ کردن یک جزیره

ممکن است اکنون یک آشپزخانه با اندازه زیبا داشته باشید ، اما اگر جزیره شما خیلی بزرگ باشد آشپزخانه شما احساس تنگی می کند. قانون کلی این است که شما حداقل به 12 متر تا 15متر فضای آزاد در اطراف جزیره خود نیاز خواهید داشت.برای دریافت قیمت کابینت ام دی اف در قم  می توانید روی تیم با تجربه ما حساب کنید.

یک دستورالعمل نجات دهنده دیگر: اگر عرض آشپزخانه شما کمتر از 4 متر است ، توصیه نمی کنیم جزیره اضافه کنید. برای یک آشپزخانه U شکل ، دهانه باید حداقل 3 متر عرض داشته باشد تا بتواند یک جزیره را در خود جای دهد بدون اینکه باعث ایجاد انفجار در فضای آشپزخانه شود.

این اشتباهات را در طراحی جزیره آشپزخانه مرتکب نشوید

3.جلوگیری از گردش کار

برای جلوگیری از بسته شدن مسیر بین سینک ، اجاق گاز و یخچال باید جزیره را به اندازه کافی دور قرار دهید تا مثلث کار در آشپزخانه شما به خوبی رعایت شود .این مسیر باید آزاد نگه داشته شود تا به شما کمک کند تا حد ممکن کارآمد کار کنید.

این می تواند در چیدمان طبقه اصلی در خانه های کوچک تفاوت ایجاد کند.

4.کوچک کردن یک جزیره

یک جزیره باید حداقل 60 سانتی متر طول داشته باشد تا مفید واقع شود ، اما در حالت ایده آل حداقل 92 سانتی متر است. اگر فضای کافی برای اجازه این کار را ندارید ، اگر فقط کمی فضای آماده سازی بیشتر نیاز دارید ، داشتن یک میز کوچک می تواند برای شما انتخاب مناسب تری باشد.جهت دریافت قیمت کابینت ممبران در قم با ما در تماس باشید.

از نظر عمق ، معمولاً جزایر دارای عمق یک متر و نیم هستند تا 2 مجموعه کابینت 60 سانتی متری را پشت به پشت جای دهند.

این اشتباهات را در طراحی جزیره آشپزخانه مرتکب نشوید

5.جا دادن صندلی های بسیار زیاد در یک نوار

برای بسیاری از مردم بخش عمده ای از جذابیت جزایر این است که می توانند یک بار صبحانه اضافه کنند. هنگام تصمیم گیری برای افزودن تعداد صندلی ، اطمینان حاصل کنید که هر شخص حداقل 60 سانتی متر فضا خواهد داشت. در غیر این صورت افراد هنگام غذا خوردن به طور تصادفی به آرنج هم برخورد می کنند.

6.روشنایی ضعیف

خرد کردن غذا می تواند یک فعالیت خطرناک باشد اگر نور کافی برای دیدن کار خود را نداشته باشید. چراغ های آویز سه گانه می تواند راهی زیبا برای تقویت روشنایی بیش از یک جزیره باشد.

برای داشتن فضای لذت بخش هنگام غذا خوردن یا کار کردن در جزیزه داشتن نور کم و استاندارد می تواند به جذابیت آشپزخانه شما اضافه کند.

این اشتباهات را در طراحی جزیره آشپزخانه مرتکب نشوید

7.پریز برق را فراموش نکنید

از جزایر اغلب برای کارهای آماده سازی استفاده می شود زیرا فضای پیشخوان مناسبی را ارائه می دهند. برای راحت تر کردن استفاده از مخلوط کن و غذاساز ، مطمئن شوید که یک خروجی برق در این جزیره تعبیه شده است. این کار باعث می شود شما به راحتی بتوانید از آن استفاده کنید.

مطمئناً ، در جزایری که از اجاق گاز ، ماشین ظرفشویی و مایکروویو استفاده می شود نیز به برق و لوله کشی مناسب نیاز دارند.

از طراحی خود مطمئن باشید

یک جزیره باید به طور یکپارچه با آشپزخانه شما ادغام شود و هرگز نباید باعث شلوغی آن شود. برای اطمینان از نتیجه ای که سال ها از آن راضی خواهید بود ، اطمینان حاصل کنید که از یک طراح حرفه ای کمک می گیرید. علاوه بر طراحی آشپزخانه ام دی اف قم در زمینه های مختلف از جمله درب ضد سرقت در قم و سیسمونی در قم آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *