مقایسه کابینت سفارشی و کابینت پیش ساخته

مقایسه کابینت سفارشی و کابینت پیش ساخته


کابینت ها بخش بزرگی از طراحی کلی آشپزخانه هستند ، و آن ها را در طول بازسازی آشپزخانه خود به قطعه ای مهم از معما تبدیل می کند. یک بازسازی کامل آشپزخانه می تواند هزینه زیادی داشته باشد ، به طور متوسط ​​حدود 15 میلیون تومان ، اما همچنین می تواند ارزش خانه شما را افزایش دهد و همچنین راحتی و عملکرد شما و خانواده شما را افزایش دهد. اگر در شهر قم زندگی می کنید و به دنبال مکانی مطمئن برای طراحی دکوراسیون داخلی در قم هستید ام دی اف قم می تواند برای شما بهترین گزینه باشد.

با شروع مراحل کار ، یکی از اولین گزینه هایی که با آن روبرو خواهید شد انتخاب کابینت است کابینت های سفارشی یا کابینت آشپزخانه پیش ساخته است. بهترین گزینه کدام است؟

در تصمیم گیری شما از هزینه های کلی تا دوام و زیبایی باید چندین فاکتور را در نظر گرفت. کابینت های سفارشی را می توان برای تکمیل سلیقه و سبک شما ایجاد کرد ، در حالی که کابینت های پیش ساخته هزینه کمتری دارند اما هنوز هم می توانند ارزش را افزایش دهند. با توجه به این که کابینت ها تقریباً یک سوم کل هزینه های بازسازی آشپزخانه شما را تأمین می کنند ، توجه به این نکته ضروری است که کابینت های ساخته شده به صورت سفارشی ممکن است با دوام و ماندگاری بیشتری نسبت به کابینت های پیش ساخته داشته باشند. برای تصمیم گیری آگاهانه ، بیایید نگاهی به مزایا و معایب کابینت های سفارشی و کابینت های پیش ساخته بیندازیم.

مزایا و معایب کابینت های سفارشی

مزایا کابینت های سفارشی

1.می توانید کابینتی حرفه ای به سلیقه خود داشته باشید

یک طراح حرفه ای کابینت کابینت های سفارشی شما را متناسب با سبک و همچنین فضای شما طراحی می کند. گرچه قیمت کابینت های سفارشی بیشتر است ، اما با انعطاف پذیری که در طراحی و ساخت دارند گزینه ای با کیفیت بالاتر ارائه می دهند.

2. استفاده از حداکثر فضا و شخصی سازی شده

با کابینت های سفارشی فضای هدر رفته ای در آشپزخانه شما وجود ندارد ، که نوید شخصی سازی و عملکرد بیشتر در طراحی را می دهد. مطمئناً ، اگر در توسعه طراحی خود به کمک نیاز دارید ، طراح کابینت شما می تواند با ایده / الهام ، نتیجه تجربه ، دانش و مهارت شما را راهنمایی کند. برای کابینت سازی در قم می توانید روی تیم متخصص و حرفه ای ام دی اف قم حساب کنید.

به طور کلی کابینت های سفارشی از مواد با کیفیت بالاتر – چوب ، سخت افزار ، اتصالات – ساخته شده اند تا بتوانند آزمون زمان را تحمل کنند. نتیجه نهایی بهره وری بیشتر برای همه سرآشپزهای خانگی خانواده است!

معایب کابینت های سفارشی

1. هزینه و زمان بر بودن کابینت سفارشی

کابینت های سفارشی هزینه بیشتری دارند اما به خاطر داشته باشید آن چه را که برای آن پرداخت می کنید دریافت می کنید. طراحی ، ساخت و نصب کابینت های سفارشی نیز زمان بیشتری می برد. اگر دقیقاً به منظور بهبود قابلیت انعطاف پذیری خانه خود اقدام به بازسازی می کنید ، ممکن است هزینه کابینت های سفارشی بیش از ارزش آن ها باشد. کابینت های سفارشی بنا به سبک و سلیقه شخصی شما ساخته شده اند ، بنابراین کابینت های پیش ساخته ممکن است گزینه بهتری باشند.اگر هزینه برای شما یک عامل مهم است می توانید از کابینت های پیش ساخته استفاده کنید.

مزایا و معایب کابینت آشپزخانه پیش ساخته

مزایا کابینت پیش ساخته

1.هزینه کمتر و تحویل سریع تر

کابینت های آشپزخانه از پیش ساخته و آماده ، می توانند با سرعت بیشتری تحویل داده شوند و هزینه آن ها به مراتب کمتر از کابینت های سفارشی است.

2.رنگ متنوع و نصب راحت و سریع

کابینت قم پیش ساخته دارای رنگ بندی و طرح متنوعی هستند و از آن جا که از قبل ساخته شده اند ، در صورت آسیب دیدن ، می توانید جایگزینی را از سازنده مجدداً سفارش دهید. کابینت های پیش ساخته در اندازه های استاندارد ، از شش تا 42 اینچ با افزایش سه اینچ در دسترس هستند که باعث می شود آن ها به راحتی نصب شوند ، راه حل های ساده برای کسانی که برای اولین بار با بازسازی مقابله می کنند یا خودتان به راحتی کار می کنند. کابینت های پیش ساخته می توانند ظاهری طراحی شده را بدون هزینه های طراح ارائه دهند.

معایب کابینت آشپزخانه پیش ساخته

1.نداشتن متریال با کیفیت و مناسب

به عنوان یک مزیت ، کابینت های پیش ساخته می توانند یک آشپزخانه طراحی شده با هزینه کمتری ایجاد کنند ، اما تجارت این است که تولید کنندگان کابینت پیش ساخته اغلب از مواد کم هزینه برای ساخت محصولات خود استفاده می کنند. در بسیاری از موارد ، کابینت های پیش ساخته بلافاصله در دسترس نیستند ، در عوض باید سفارش ، ساخته و تحویل داده شوند.مجموعه ما بهترین قیمت کابینت ام دی اف در قم را ارائه می دهد.

کابینت های پیش ساخته از ماندگاری و دوام بالایی برخوردار نیستند ، زیرا اکثر آن ها 5 تا 15 سال قبل از اینکه ساییدگی قابل توجهی داشته باشند دوام دارند. سرانجام ، برخلاف کابینت های سفارشی که متناسب با آن ها طراحی شده اند ، نصب کابینت های پیش ساخته در آشپزخانه هایی با چیدمان غیرمعمول یا ناخوشایند دشوار است.مجموعه ما بهترین قیمت کابینت ممبران در قم را ارائه می دهد.

با توجه به مزایا و معایب کابینت سفارشی شما می توانید یک تصمیم مناسب برای ساخت کابینت آشپزخانه خود بگیرید. ام دی اف قم همچنین در زمینه های مختلف از جمله درب ضد سرقت در قم و سیسمونی در قم آماده خدمت رسانی به شما همشریان عزیز می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *