چگونه سینک آشپزخانه را به درستی انتخاب کنیم

چگونه سینک آشپزخانه را به درستی انتخاب کنیم


هنگامی که در حال ساخت خانه خود هستید و یا تصمیم به بازسازی آشپزخانه دارید ، باید لوازم و اتصالات آشپزخانه مانند سینک و شیر آب را خریداری کنید.

شما برای استفاده موثر از فضای آشپزخانه در تهیه وعده های غذایی و تمیز کردن ظروف به آن ها نیاز دارید. سینک های ظرفشویی همیشه در آشپزخانه دیده می شوند ، بدون آن فرد نمی تواند کارهای آشپزخانه را انجام دهد.اگر در شهر قم زندگی می کنید و به دنبال مکانی مطمئن برای طراحی دکوراسیون داخلی در قم هستید ام دی اف قم می تواند برای شما بهترین انتخاب باشد.

سینک ظرفشویی آشپزخانه در اندازه ها ، شکل ها و مواد مختلفی وجود دارد. برخی نیز در انواع مختلف نصب وجود دارد. در انتخاب سینک آشپزخانه ، ابتدا باید تعیین کنید که کاربرد شما چه خواهد بود. این می تواند یک مهم در خرید سینک ظرفشویی باشد.

بنابراین ، برای کمک به شما ، در زیر چند نکته در مورد چگونگی انتخاب صحیح سینک آشپزخانه ارائه کرده ایم.

1.از تنظیمات مختلف سینک آشپزخانه مطلع شوید

چگونه سینک آشپزخانه را به درستی انتخاب کنیم

اگر از نوع سینک ظرفشویی مورد نیاز خود آگاهی نداشته باشید واقعاً نمی دانید چه چیزی بخرید.

می توانید انتخاب کنید که یک سینک مستطیلی بزرگ وعمیق داشته باشد، سینک ظرفشویی دو کاسه با هر دو ظرفشویی به اندازه یکسان برای شستن دست و شستشو و یا سینک دو کاسه ای دارای یک طرف کاملاً کوچکتر ، یا ممکن است سینک ظرفشویی های سه کاسه ای بخواهید که در آن دو کاسه بزرگتر یک کاسه کوچک و مرکزی را با یک ظرف نگهدار زباله نصب کنید که معمولاً با تخته کوچک برای خرد کردن روی آن قرار می گیرد.

نیازهای خود را بشناسید تا بتوانید انتخاب کنید از بین مواردی که ذکر شد کدام یک را خریداری کنید.

2.فضای آشپزخانه را مشخص کنید

چگونه سینک آشپزخانه را به درستی انتخاب کنیم

اگر آشپزخانه شما بزرگ است ، می توانید به دنبال سینک ظرفشویی بزرگتر بروید اما اگر فضای شما کم است از سینک ظرفشویی بزرگ استفاده نکنید. این فقط فضا را می خورد و شما نمی توانید در یک منطقه محدود به خوبی کار کنید.

می توانید به دنبال یک جفت سینک ظرفشویی مربع گوشه ای یا دایره های گوشه ای بروید. می توان سینک را در جزیره آشپزخانه شما قرار داد. سینک های ظرفشویی بسیاری با اندازه های کوچکتر وجود دارد که در صورت وجود فضای محدود می توانید از آن ها استفاده کنید.

3.جنس سینک ظرفشویی را انتخاب کنید

چگونه سینک آشپزخانه را به درستی انتخاب کنیم

سینک ظرفشویی آشپزخانه از مواد مختلفی ساخته شده است. می تواند یک سینک ضد زنگ براق ، مینای دندان رنگی روی چدن ، سطح جامد یا کامپوزیت کوارتز باشد.

موارد ضد زنگ با خطوط براق خود می توانند ظاهری معاصر داشته و در برابر لک مقاوم باشند.

سینک ظرفشویی چدنی مینا از دوام بالاتری برخوردار است و البته سنگین تر است ، به این معنی که پیشخوان باید بتواند آن را به خوبی حمل کند. که در رنگ ها و طرح های مختلف نیز وجود دارد.

سینک های ظرفشویی سطح جامد بدون حاشیه هستند و به طور یکپارچه با پیشخوان سطح جامد مجاور آن متصل می شوند که ظاهری معاصر ایجاد می کند و برای نصب نیاز به یک متخصص دارد.

در حالی که سینک ظرفشویی کوارتز ظاهری گرانیتی واقع گرایانه دارد و همچنین در برابر لک و ضد خراش مقاوم است.

4.یک شکل را انتخاب کنید

چگونه سینک آشپزخانه را به درستی انتخاب کنیم

فضای شما می تواند تشخیص دهد که چه شکلی برای سینک ظرفشویی شما مناسب است. اما همچنین می توانید مفهوم طراحی آشپزخانه خود را در نظر بگیرید تا بتوانید شکل مناسبی را انتخاب کنید.

برخی نیز عملکرد و کاربرد آن را بررسی می کنند. اشکال مختلفی برای سینک ظرفشویی آشپزخانه وجود دارد اگرچه معمولاً به شکل مستطیل استفاده می شوند. ولی طرح های مختلف از جمله دایره ای و مربع و … وجود دارد.

5.اندازه را بدانید

چگونه سینک آشپزخانه را به درستی انتخاب کنیم

اگر سینک ظرفشویی بخرید بدون این که بدانید در پیشخوان شما جای می گیرد مطمئناً شکست خواهید خورد. محلی که سینک ظرفشویی در آن قرار دارد را اندازه بگیرید.

اطمینان حاصل کنید که ابعاد را از چپ به راست و از لبه خارجی به لبه خارجی بگیرید. حداقل 2-3 سانتی متر از هر دو طرف را برای نصب سینک ظرفشویی بگذارید. فقط مطمئن باشید که می توانید اندازه گیری درستی داشته باشید.برای کابینت قم می توانید روی تیم متخصص ام دی اف قم حساب کنید.

6.نوع نصب را بدانید

چگونه سینک آشپزخانه را به درستی انتخاب کنیم

نحوه نصب سینک ظرفشویی بر نحوه ظاهر و عملکرد آن بسیار تأثیر دارد. بنابراین ، بهتر است در مورد این انواع نصب ایده داشته باشید.

سینک های ظرفشویی وجود دارد که بالای پیشخوان نصب شده اند و دارای یک لبه قابل مشاهده داخلی هستند که شیر آب روی آن قرار می گیرد.بهترین قیمت کابینت ممبران در قم را از ما بخواهید.

بعضی از سینک ها معمولاً برای ایجاد جذابیت جذاب و عملکرد برتر استفاده می شود. از زیر پیشخوان نصب شده و لبه ای ندارد.

سینک های ظرفشویی لبه کاشی به گونه ای طراحی شده اند که با سطح کاشی کاری برافراشته شوند و دارای لبه سینک تزئینی باشند. پیش بند یا سینک ظرفشویی می تواند با پانل های تزئینی در معرض دید سنتی خانه جلوه کند.

7.تعداد کاسه های مورد نیاز خود را تعیین کنید

چگونه سینک آشپزخانه را به درستی انتخاب کنیم

در این مورد ، شما باید بدانید که چگونه می خواهید از سینک ظرفشویی استفاده کنید. سینک های یک کاسه ، دو کاسه یا سه کاسه وجود دارد. همچنین می تواند عمیق یا کم عمق باشد.بهترین قیمت کابینت ممبران در قم را از ما بخواهید.

سینک ظرفشویی یک کاسه کافی است اما با عمق حداکثر 10 ”یا 12” قابل خریداری است و فقط برای شستن ظرف ها مناسب است.

سینک ظرفشویی دو و سه تایی امکان انجام چند کار را فراهم می کند. می توانید ظروف را در یک کاسه بزرگ آبکشی یا ذخیره کنید و از کاسه کوچک برای دفع زباله یا آبکشی سبزیجات استفاده کنید.

8.تعداد سوراخ های شیر آب را بدانید

چگونه سینک آشپزخانه را به درستی انتخاب کنیم

اگر استفاده از سینک ظرفشویی آشپزخانه را انتخاب کرده اید ، مجبورید آن هایی را انتخاب کنید که تعداد سوراخ شیر آن ها به درستی باشد.

یک سوراخ اجازه می دهد تا شیر آب یک دستگیره داشته باشد.

دو حفره می تواند گزینه ای برای قرار دادن دستگاه صابون ، اسپری جانبی ، تلگراف آب گرم یا آب سرد را برای شما فراهم کند.

سه تا پنج سوراخ برای شیرهای آب با دسته های گرم و سرد جداگانه است و همچنین می تواند به شما اجازه دهد لوازم جانبی خود را قرار دهید.

9.ویژگی های موجود را بررسی کنید

چگونه سینک آشپزخانه را به درستی انتخاب کنیم

برخی از سینک های ظرفشویی ویژگی های متنوعی را ارائه می دهند که می تواند به کاربرد آشپزخانه شما کمک کند. بعضی از آن ها دارای سرریز برای 2 یا 3 ظرف غوطه وری است که از ورود آب به کف جلوگیری می کند. گیره در برخی از سینک ظرفشویی ها نیز دیده می شود که امکان نصب بدون دردسر را فراهم می کند. از آن جا که لوله ها در عقب قرار دارند ، دارای تخلیه عقب هستند که فضای بیشتری را در زیر سینک قرار می دهند. یک مهر و موم لبه در دیگر سینک ها یافت می شود که از نفوذ آب در زیر جلوگیری می کند.

جدا از موارد ذکر شده ، هنوز ویژگی های دیگری از سینک ظرفشویی ها وجود دارد که شما را متحیر خواهد کرد.

10.بودجه خود را تعیین کنید

چگونه سینک آشپزخانه را به درستی انتخاب کنیم

وقتی صحبت از خرید می شود ، این مورد همیشه مهم است که شما قادر به خرید اقلام بدون پول نیستید. بنابراین ، بررسی کنید که واقعاً چه مبلغی می توانید برای یک ظرفشویی آشپزخانه اختصاص دهید و چقدر می توانید از پس هزینه های خود برآیید.

به این ترتیب می توانید سینک ظرفشویی خریداری کنید که نه فقط متناسب با میز کار باشد بلکه با بودجه شما نیز متناسب باشد.

خرید و انتخاب سینک ظرفشویی اگر دانش فوق الذکر را نداشته باشید چالش برانگیز خواهد بود. ممکن است در نهایت یکی را به اشتباه انتخاب کنید که باعث می شود برای تهیه ظرفشویی مناسب دوباره هزینه کنید. بنابراین ، نکات ذکر شده را بخاطر بسپارید تا در انتخاب سینک آشپزخانه راهنمایی شوید. ام دی اف قم همچنین می تواند در زمینه های مختلف از جمله سیسمونی در قم و درب ضد سرقت در قم به شما کمک کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *