کفپوش آشپزخانه: چگونه بهترین گزینه را انتخاب کنیم (انواع و نکات)

کفپوش آشپزخانه: چگونه بهترین گزینه را انتخاب کنیم (انواع و نکات)


بنابراین شما آماده هستید که آشپزخانه خود را نوسازی کنید. خواه در حال بازسازی آشپزخانه خود به عنوان یک کل باشید ، یا فقط روی کف آن تمرکز کنید ، انتخاب کفپوش آشپزخانه مناسب ضروری است. کف آشپزخانه می تواند از پس زمینه خنثی گرفته تا یک نقطه کانونی واضح برای آشپزخانه باشد. اگر در شهر قم زندگی می کنید و برای طراحی دکوراسیون داخلی در قم به دنبال مکانی مطمئن هستید ام دی اف قم می تواند برای شما بهترین انتخاب باشد.

برای اطمینان از این که کفپوش آشپزخانه را به درستی انتخاب کرده اید ، برای انتخاب بهترین گزینه راهنمای ما را در زیر ببینید.

کفپوش آشپزخانه: چگونه بهترین گزینه را انتخاب کنیم (انواع و نکات)

برای کف آشپزخانه جدید چه مواردی را باید در نظر گرفت

هنگام انتخاب کفپوش آشپزخانه جدید ، فاکتورهای مختلفی وجود دارد که شما باید در نظر بگیرید از جمله سبک زندگی ، راحتی ، سهولت تمیز کردن و هزینه آن.هدف ما تولید کابینت قم می باشد.

سبک زندگی شما

این احتمال وجود دارد که مواد نامرتب گهگاه (یا به طور منظم) در آشپزخانه شما ریخته و رها شود. هنگام انتخاب بهترین کفپوش برای آشپزخانه ، گزینه هایی را در نظر بگیرید که در برابر آلودگی و بی نظمی مقاومت خواهند کرد. اگر در اطراف خانه فرزندان خردسال یا والدین مسن دارید ، کف بدون لغزش انتخاب مهم برای ایمنی است.

سبک شما

سبک آشپزخانه شما چیست؟ هنگام خرید برای کف آشپزخانه ، مطمئناً می خواهید به این فکر کنید که کفپوش چگونه از آشپزخانه شما تعریف می کند. مهم نیست که فضای آشپزخانه شما چه باشد – چه روستیک باشد و چه معاصر – اندازه و رنگ ، بافت و رنگ آشپزخانه را در آشپزخانه خود در نظر بگیرید.بهترین قیمت کابینت ام دی اف در قم را از ما بخواهید.

آسایش

آیا برای تهیه وعده های غذایی خانواده خود ساعت ها در آشپزخانه هستید ، و مدت زیادی برای درست کردن غذا وقت می گذارید؟یا ، به ندرت در این اتاق زمان طولانی را روی پاهایتان می گذرانید؟ راحتی هنگام انتخاب کفپوش ایده آل برای آشپزخانه مهم است. اگر متوجه شدید که برای مدت طولانی معمولاً روی پاهای خود هستید ، کفپوش هایی با کمی لطافت و انعطاف پذیری را انتخاب کنید.

تمیز کردن

آشپزخانه مکانی آسان برای ایجاد آشفتگی است. بین ترافیک پا و آلودگی ردیابی شده و ریختن غذا و آشامیدن ، کف آشپزخانه نیاز به مقدار زیادی تمیز کردن دارد. ام دی اف قم توصیه می کند برای به حداقل رساندن زمانی که شما برای نگهداری از کف خود صرف می کنید ، موادی را انتخاب کنید که به راحتی تمیز شود و در برابر لکه ها مقاوم باشد.

قیمت

البته ، هنگام بررسی انواع کفپوش ، هزینه بسیار مهم است. اگر در حال بازسازی آشپزخانه خود هستید ، فراموش نکنید که چگونه بقیه بودجه شما برای مواردی مانند جزیره آشپزخانه ، روشنایی آشپزخانه و کابینت و لوازم خانگی هزینه می شود. پس از تعیین بودجه برای کفپوش خود ، می خواهید فضا را اندازه بگیرید تا تصویری از متراژ مربع تهیه کنید. در اواسط بخاطر داشته باشید که علاوه بر مواد ، ممکن است هزینه های دیگری مانند زیر سازی ، تحویل ، نصب و غیره نیز انجام شود.برای کابینت سازی در قم با قیمت مناسب می توانید روی تیم ما حساب کنید.بهترین قیمت کابینت ممبران در قم را از ما بخواهید.

کفپوش آشپزخانه: چگونه بهترین گزینه را انتخاب کنیم (انواع و نکات)

انواع کفپوش آشپزخانه

ورق وینیل

اگر به دنبال کفپوش آشپزخانه ضد آب و ضد لک هستید ، ورق وینیل ممکن است کفپوش ایده آل برای خانه شما باشد. این نوع کفپوش انعطاف پذیر بوده و به راحتی تمیز می شود. ورق وینیل در زیر پای شما کمی نرم می شود و باعث می شود که خسته نشوید.

اگر کفپوش وینیل آشپزخانه متناسب با سبک زندگی  و راحتی شما باشد ، احتمالاً به خوبی در خانه شما جای می گیرد زیرا از دوام و تمیز کردن و همچنین قیمت مناسب برخوردار است.

کاشی چینی

برای دوام و ظاهر زیبا ، چیزی بیشتر از کاشی آشپزخانه چینی نگاه نکنید. کاشی چینی ارتقا over یافته ای نسبت به کاشی و سرامیک معمولی برای کفپوش آشپزخانه است زیرا با روشی متفاوت تولید می شود. این فرآیند آن را سخت تر و کمتر از کاشی و سرامیک متخلخل می کند. موادی که سخت تر و کمتر متخلخل هستند کفپوش ایده آل آشپزخانه را ایجاد می کنند ، زیرا باعث راحت تر شدن نشت و خراب شدن می شوند.

دو گزینه برای انتخاب دارید: کاشی های چینی لعاب دار دارای روکش شیشه مانند است که می توان آن را در رنگ های متنوعی ساخت. کاشی های کف چینی بدون لعاب دارای رنگی طبیعی خاکی هستند که از خشتی که برای ساخت آن ها به کار رفته است. کفپوش آشپزخانه چوب سخت

کفپوش چوب سخت به دلیل ترکیب گرما و زیبایی شناخته شده است. مانند ورق وینیل ، چوب سخت نیز نوعی کفپوش است که زیر پا راحت است. ترکیب دوام و نگهداری کم ، چوب سخت ممکن است گزینه کفپوش خوبی برای کل خانه شما باشد. به همین دلیل ، اگر یک نقشه کف باز دارید و می خواهید کفپوش چوب سخت خود را به آشپزخانه خود گسترش دهید ، چوب سخت کار می کند.

در حالی که نشت باید فوراً از بین برود ، کفپوش چوب سخت به درستی تمام شده در برابر رطوبت مقاوم است. گزینه های کفپوش چوب سخت شامل تخته های چوب جامد یا تخته های چوبی مهندسی شده است. کفپوش چوب جامد محصولی همگن در اطراف است .کفپوش چوبی مهندسی شده یک محصول لایه ای است که از یک تکه نازک از چوب سخت ساخته شده و در بالای پایه ای از تخته سه لا با کیفیت بالا قرار گرفته است.

چوب پنبه

کفپوش چوب پنبه ای در آشپزخانه گزینه دیگری است که باید در نظر بگیرید. این گزینه کفپوش ضد آب ، انعطاف پذیر و مقاوم در برابر رطوبت است. همچنین از سایر گزینه ها راحت تر است! این مسئله به ویژه برای اتاقی که بیشتر وقت خود را در آن به حالت ایستاده می گذرانید بسیار مهم است. کفپوش چوب پنبه نیز یک انتخاب ایمن است ، زیرا مقاومت در برابر لغزش را ایجاد می کند.

چوب پنبه ساخته شده از پوست درخت است که دوباره رشد می کند ، یک ماده پایدار است. کفپوش چوب پنبه از قبل تمام شده است ، اما هر 3 تا 4 سال باید کف آن را بسته بندی کنید. دوباره پوسته کمک می کند تا سطوح تازه به نظر برسند. همچنین به جلوگیری از خراش سطح کمک می کند.

ام دی اف قم در زمینه های مختلف از جمله درب ضد سرقت در قم و سیسمونی در قم آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *