نکات طراحی آشپزخانه کوچک برای فضای بصری بیشتر

نکات طراحی آشپزخانه کوچک برای فضای بصری بیشتر


شاید به این فکر کرده اید که چگونه فضای کوچک آشپزخانه خود را طراحی کنید. واقعاً نیازی به نگرانی نیست زیرا می توانید یک آشپزخانه عالی نیز داشته باشید ، هرچقدر هم کوچک باشد.برای طراحی دکوراسیون داخلی در قم می توانید روی تیم ام دی اف قم حساب کنید.

تنها کلید در نظر گرفتن نحوه استفاده از منطقه است ، اطمینان حاصل کنید که وسایل مورد نیاز در آنجا وجود دارد و سبک مورد نظر خود را به کار خواهید گرفت. زیبایی ها بعد از عملکرد به دست می آیند به خصوص این که آشپزخانه محل کار تهیه غذا است. بنابراین ، اطمینان حاصل کنید که قادر خواهید بود از آشپزخانه خود به همان شکلی که می خواهید استفاده کنید.

مطمئناً برای داشتن مکان های کافی برای نگهداری در آشپزخانه کوچک ، فرد باید خلاق باشد.

فضای ذخیره سازی برای جلوگیری از آشفتگی آشپزخانه بسیار مهم است. اما جدا از این ، هنوز چیزهای دیگری وجود دارد که می تواند به بزرگتر نشان دادن آشپزخانه کوچک شما کمک کند.

در اینجا چند نکته برای طراحی آشپزخانه کوچک شما آورده شده است.

1.استفاده از فضا

نکات طراحی آشپزخانه کوچک برای فضای بصری بیشتر

اولین کاری که باید انجام دهید این است که میزان استفاده از آشپزخانه خود را تعیین کنید.

نحوه استفاده از آشپزخانه شما می تواند نوع چیدمان مورد نیاز شما را به ویژه درصورت کوچک بودن منطقه نشان دهد. شما باید مطمئن شوید که قبل از طراحی ابتدا به عملکرد و کاربرد توجه می شود.

پس از آن ، سبک طراحی خود را از جمله رنگ و استایل در آشپزخانه یادداشت کنید.

2.کابینت و قفسه ها

نکات طراحی آشپزخانه کوچک برای فضای بصری بیشتر

هر آشپزخانه برای نظم بخشیدن به کارها کابینت دارد.از کابینت های ساده و تخت و بدون جزئیات استفاده کنید. با استفاده از درهای شیشه ای می توانید آشپزخانه خود را بزرگتر نشان دهید. همچنین می توانید از قفسه های شناور یا باز استفاده کنید که ظاهری تمیز می دهد. این باعث می شود فضا بزرگتر به نظر برسد. اما اطمینان حاصل کنید که هر آن چه در آن جا قرار می دهید منظم و تمیز باشد. حتی بهتر است اگر از ظروف ظروف یک رنگ برای ظاهر یکدست تر استفاده کنید. اگر در شهر قم زندگی می کنید و به دنبال کابینت در قم هستید ام دی اف قم می تواند برای شما انتخاب مناسبی باشد.

از رنگ های ثابت و خطوط تمیز برای کابینت ها و قفسه های خود استفاده کنید.

3.پالت رنگ

نکات طراحی آشپزخانه کوچک برای فضای بصری بیشتر

رنگ می تواند به بزرگتر نشان دادن آشپزخانه شما کمک کند. رنگ همه چیز در آشپزخانه شما باید در نظر گرفته شود که شامل وسایل خانگی ، پیشخوان ، چهارپایه ، حوله های مخصوص و سایر موارد است که می تواند فضای آشپزخانه شما را بسیار تحت تأثیر قرار دهد.

از رنگ های سرد استفاده کنید زیرا می تواند اثر کمتری داشته باشد. از رنگ های روشن یا پاستلی استفاده کنید که می توانند نور را منعکس کنند و چشم ها را به سمت بالا بکشند. هنوز هم می توانید از ترکیبات و نقش های مهیج رنگ در دیوارهای خود استفاده کنید. رنگ های پررنگ هنوز هم می توانند در یک آشپزخانه کوچک عالی باشند.

4.کفپوش

نکات طراحی آشپزخانه کوچک برای فضای بصری بیشتر

برای آشپزخانه کوچک خود می توانید از مشمع کف اتاق سیاه و سفید شطرنجی را انتخاب کنید که بسیار مقرون به صرفه است. این می تواند کف پوش شما را جذاب نشان دهد. یا ، از آن جا که فضا کم است ، شما می توانید از سنگ مرمر استفاده کنید که می تواند ظاهری خیره کننده برای آشپزخانه شما ایجاد کند. یا می توانید از چوب پنبه ای استفاده کنید که به درستی آب بندی شده باشد تا از جذب آب جلوگیری شود.

شما می توانید با استفاده از یک موکت یا فرشی که متناسب با رنگ و سبک آشپزخانه شما باشد ،به زیبایی کفپوش خود را اضافه کنید.

5.از شیشه استفاده کنید

نکات طراحی آشپزخانه کوچک برای فضای بصری بیشتر

با استفاده از مواد شیشه ای بیشتر ، آشپزخانه شما مطمئناً بزرگتر به نظر می رسد زیرا اجازه می دهد نور در اطراف منطقه پرش کند.

می توانید از پیشخوان شیشه ای یا رومیزی ، کابینت درب شیشه ای و سایر موارد استفاده کنید. حتی می توانید یک درب آشپزخانه شیشه ای داشته باشید که به شما امکان می دهد سایر مناطق خانه یا نمای کاملی از حیاط خود را ببینید. این می تواند به گسترش بصری فضای شما کمک کند.

همچنین می توانید از کاشی های شیشه ای انعکاسی استفاده کنید که می تواند آشپزخانه شما را درخشان نشان دهد.

6.روشنایی

نکات طراحی آشپزخانه کوچک برای فضای بصری بیشتر

مقداری از نورهای رشته ای را در زیر کابینت های آویزان خود قرار دهید و بگذارید تا از قسمت های جلوی میز بدرخشد که سایه را افزایش می دهد و به آن یک حرکت بصری می دهد. می توانید چراغ های زیر کابینت خود را نیز قرار دهید.

اما نصب چراغ های فلورسنت را فراموش نکنید که می تواند ظاهر بزرگتر آشپزخانه شما را افزایش دهد.

7.سقف

نکات طراحی آشپزخانه کوچک برای فضای بصری بیشتر

افزودن برخی چراغ ها بر روی سقف می تواند به شما در داشتن آشپزخانه ای بهتر کمک کند. با استفاده از مقداری نور می توانید به سقف خود ابعاد اضافه کنید.

از طرحی متناسب با سبک و شخصیت خود استفاده کنید. این می تواند با افزایش عمق عمودی ، چشم بیننده را به سمت خود جلب کند. از رنگ سفید و سایر رنگهای روشن برای سقف استفاده کنید.

8.لوازم خانگی و محل کار

نکات طراحی آشپزخانه کوچک برای فضای بصری بیشتر

از آنجا که آشپزخانه در درجه اول برای تهیه غذا استفاده می شود ، شما باید مطمئن شوید که تمام وسایل مورد نیاز مانند یخچال ، مایکروویو ، اجاق گاز و سایر وسایل را در اختیار دارید. اما مواظب باشید که در جای خوبی قرار بگیرند.

از وسایل خیلی بزرگ استفاده نکنید زیرا فقط زمانی می تواند فضای بزرگی را اشغال کند که نسخه کوچکتر آن نیز بتواند عملکرد یکسانی داشته باشد.

برای محل کار خود ، می توانید یک جزیره در مقیاس کوچک یا سبد خرید در مقابل را در نظر بگیرید که در صورت استفاده نشدن ، می تواند دور شود.

9.فضاهای باز

نکات طراحی آشپزخانه کوچک برای فضای بصری بیشتر

با استفاده از فضای باز به جای کمد های بسته ، این احساس بوکس را در آشپزخانه خود از بین ببرید. همچنین ، اگر قابل اجرا باشد ، می توانید یک جزیره را کنار بگذارید.

استفاده از منطقه را در نظر بگیرید. اگر فکر می کنید که بدون جزیره می توانید از قبل کار خوبی داشته باشید ،پس همین کار را انجام دهید. آشپزخانه خود را فقط با وسایل لازم در آن تا حد امکان باز کنید.

10.مواد را ترکیب کنید

نکات طراحی آشپزخانه کوچک برای فضای بصری بیشتر

با استفاده از مواد مختلف در آشپزخانه خود ، هر چقدر هم که کوچک باشد ، می توانید زیبایی به آن بدهید. این را می توانید در سطوح پیشخوان ، کابینت ، وسایل ، کفپوش ، رنگ و نور خود بکار ببرید.

از آنجا که نمی توانید این همه جزئیات در اثاثیه خود داشته باشید ، می توانید با استفاده از مواد مختلفی که می توانند طراحی داخلی عالی به آشپزخانه شما بدهند ، آزمایش کنید.

برای داشتن ظاهری مختصر ، از یک رنگ برای وسایل و کابینت های خود استفاده کنید.

11.سبک را انتخاب کنید

نکات طراحی آشپزخانه کوچک برای فضای بصری بیشتر

هنگام انتخاب طرح خود اطمینان حاصل کنید که باعث شلوغ بودن آشپزخانه شما نخواهد شد.

شما می توانید به یک آشپزخانه دنج کشور بروید که در آن می توانید کمی گوشه داشته باشید و فقط از وسایل مورد نیاز خود استفاده کنید. شما می توانید از رنگ های غنی تیره برای ایجاد یک احساس پیچیده همراه با لوازم جانبی ساده استفاده کنید. شما می توانید آشپزخانه خود را دنج نشان دهید حتی کوچک است.

طراحی های کوچک آشپزخانه که می بینید ممکن است شما را در طراحی آشپزخانه خود ترغیب کند. دیگر نگران چگونگی انجام این کار نخواهید بود زیرا می توانید حتی از فضای آشپزخانه مورد نظر خود استفاده کنید حتی اگر فضای کمی داشته باشید. حتی می توانید با فریب چشم ، آشپزخانه خود را بزرگتر نشان دهید. فقط خلاق باشید و نکاتی را که در اینجا بیان کردیم در نظر بگیرید.

تیم ما در زمینه های مختلف از جمله سیسمونی در قم و درب ضد سرقت در قم آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *