مزایا و معایب کابینت L شکل

مزایا و معایب کابینت L شکل


چندین طرح طراحی آشپزخانه برای انتخاب وجود دارد. وقتی فرصت ساخت خانه شخصی خود را پیدا کردید ، می توانید آشپزخانه سفارشی خود را نیز طراحی کنید. چیدمان مناسب آشپزخانه به نوع فضای آشپزخانه مورد نیاز شما ، نحوه استفاده از آشپزخانه و موارد دیگر بستگی دارد. اگر از آنچه می خواهید مطمئن نیستید ، بررسی جوانب مثبت و منفی هر طرح می تواند در تصمیم گیری به شما کمک کند.اگر در شهر قم زندگی می کنید و به دنبال مکانی مطمئن برای طراحی کابینت  قم هستید ام در اف قم می تواند برای شما انتخاب مناسبی باشد.

 در اینجا جوانب مثبت و منفی آشپزخانه های L شکل آورده شده است:

آشپزخانه L شکل چیست؟

آشپزخانه L شکل یک طرح معمول و محبوب است ، خصوصاً به دلیل اینکه با طراحی مفهومی باز کاملاً متناسب است. این طرح طراحی آشپزخانه با دو دیوار مشخص می شود که شکل “L” را تشکیل می دهند. این نوع آشپزخانه معمولاً شامل یک جزیره آشپزخانه در وسط است.

3 مزیت آشپزخانه های L شکل

چیدمان آشپزخانه به شکل L مزایای زیادی را به همراه دارد. در این جا چند مورد از مزایای آشپزخانه های L شکل آورده شده است:

1.آشپزخانه های L شکل فضای زیادی را فراهم می کنند.

با تشکر از طرح 2 دیواری ، می توان وسایل را برای تهیه مناطق کاری مختلف گسترش داد ، که این به معنای فضای آماده سازی بیشتر نیز است. چیدمان این آشپزخانه همچنین به شما اجازه می دهد تا آشپزها و میهمانان متعددی را در داخل و اطراف آشپزخانه بدون احساس تنگی اجازه دهید. این امر آن را به طرح ایده آل طراحی آشپزخانه برای خانواده هایی تبدیل می کند که با هم آشپزی می کنند و از مهمان پذیرایی می کنند.

2. آن ها مفهوم باز هستند.

آشپزخانه های L شکل گزینه ای عالی برای طراحی کانسپت باز و اتاق های عالی هستند. شکل آن ها ذاتاً به طراحی مفهومی باز کمک می کند و جزیره آشپزخانه اختیاری است. یک جزیره آشپزخانه به طور معمول در آشپزخانه L شکل برای ذخیره سازی بیشتر ، فضای کار یا نشیمن گنجانده می شود ، اما در صورت عدم نیاز به آن ضروری نیست. برخی از صاحبان خانه ها “L” طولانی تر را انتخاب می کنند و از جزیره آشپزخانه چشم پوشی می کنند تا یک منطقه پرترافیک را باز و مهار نکنند.برای طراحی دکوراسیون داخلی در قم می توانید روی تیم متخصص ما حساب کنید.

3.آشپزخانه های L شکل می توانند ارزش خانه را افزایش دهند.

از آنجا که یک آشپزخانه L شکل اغلب بخشی از یک طرح مفهومی باز است ، می تواند عنصر بسیار مطلوبی برای خریداران احتمالی خانه باشد. مزیت این محبوبیت بیشتر بدان معنی است که داشتن یک چیدمان آشپزخانه به شکل L اغلب می تواند ارزش خانه شما را افزایش دهد.

3 نکته منفی در آشپزخانه های L شکل

مانند هر مورد دیگری ، چیدمان آشپزخانه به شکل L نیز می تواند نقاط ضعفی داشته باشد. در اینجا چند مورد از منفی های احتمالی آشپزخانه های L شکل آورده شده است:

1.آشپزخانه های L شکل می توانند برای آشپزهای مجرد ناامید کننده باشند.

آشپزخانه L شکل می تواند برای یک آشپز منزوی ناامید کننده باشد. به طور سنتی ، وسایل در این چیدمان پخش می شوند ، که باعث می شود یک آشپز برای تهیه یک وعده غذایی سخت تر کار کند. اگرچه این یک طرح سنتی برای آشپزخانه L شکل است ، شما می توانید نحوه چیدمان وسایل در یک خانه سفارشی را انتخاب کنید. بنابراین ، اگر می دانید بیشتر اوقات فقط یک آشپز در آشپزخانه وجود دارد ، محل قرارگیری وسایل و سایر عناصر را می توان برای آن ها و گردش کار معمول آنها تنظیم کرد.بهترین قیمت کابینت ام دی اف در قم را از ما بخواهید.

2. فضای کار بیشتری برای تمیز کردن وجود دارد.

اگرچه یک آشپزخانه L شکل فضای کار و فضای بیشتری را ارائه می دهد ، اما همچنین به این معنی است که فضای بیشتری وجود دارد که باید نگهداری و تمیز شود. و فضای بیشتری برای ایجاد شلوغی وجود دارد. این امکان تبدیل شدن به یک کار سخت برای خانواده های پر مشغله را دارد. با این حال ، با ایجاد مناطق قطره و جلب نظر بقیه اعضای خانواده برای کمک ، تمیز کردن و سازماندهی یک آشپزخانه L شکل به راحتی قابل کنترل است.بهترین قیمت کابینت ممبران در قم در اختیار ماست.

3.نگهداری گوشه در آشپزخانه های L شکل دشوار است.

آشپزخانه های L شکل با دو دیوار مشخص می شوند که در گوشه ای به هم می رسند. به همین دلیل ، ممکن است مشکلات و عوارضی پیش بیاید که مربوط به کار با کابینت های نزدیک گوشه یا انبار در آن منطقه است. با داشتن یک خانه سفارشی ، می توانید از قبل برنامه ریزی کنید و کابینت های گوشه ای یا چرخ فلکی نصب کنید که به شما فضای ذخیره سازی و دسترسی آسان به آنچه را که نیاز دارید می دهد.

چندین طرح آشپزخانه برای انتخاب وجود دارد که آشپزخانه L شکل فقط یکی از آنهاست. دانستن نکات مثبت و منفی احتمالی آشپزخانه های L شکل به شما کمک می کند تا تشخیص دهید این طرح برای شما مناسب است یا خیر. ام دی اف قم می تواند در زمینه های مختلف از جمله درب ضد سرقت در قم و سیسمونی در قم شما را راهنمایی کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس باما