تولید کابینت قم

قطعا ساخت کابینت آشپزخانه یکی از مهمترین قسمت های طراحی ساختمان است و بیشترین تاثیر را در زیبایی خانه دارد. با توجه به تاثیر فراوان کابینت در نمای داخلی منزل ، انتخاب درست و طراحی کابینت هوشمندانه ، می تواند بیشترین ایرادات آشپزخانه شما را به راحتی پوشش دهد و یک ظاهر زیبا ایجاد کند.گروه صنعتی ام دی اف سازان قم به طور تخصصی کار تولید کابینت در قم را انجام می دهد.

طراحی و تولید کابینت آشپزخانه چیزی شبیه به یک فرآیند یادگیری است که همیشه در حال تکامل است، صرفاً به این دلیل که نحوه استفاده ما از آشپزخانه به طور مداوم در حال تغییر است. جایی که زمانی یکی از اعضای خانواده خود را به آشپزی محدود می‌کرد،اما امروزه آشپزخانه‌ها فضاهایی خانوادگی هستند که نه تنها برای پخت و پز استفاده می‌شوند، بلکه برای سرگرمی، غذاخوری، کار و حتی استراحت نیز مکانی آرام بخش هستند.گروه صنعتی ام دی اف سازان قم کابینت قم را انجام می دهد و می توانید پروژه خود را به ما بسپارید.

بنابراین، برنامه ریزی یک آشپزخانه با جزئیات از همان ابتدا یک امر ضروری است و ما از طراحان برتر آشپزخانه برای تعریف این فرآیند کمک خواسته ایم. برای تولید کابینت قم مراحل زیادی از طرحی تا تولید سپری می شود که در زیر ما با شما مرحله به مرحله مراحل طراحی را طی می کنیم تا بتوانید از تمام ایده های خلاقانه آشپزخانه خود استفاده کنید و آن ها را با موارد عملی پیوند بزنید تا یک فضای کاملا متعادل ایجاد کنید.

تولید کابینت در قم

تولید کابینت آشپزخانه در قم

طراحی آشپزخانه به بهترین وجه توسط متخصصان با تجربه انجام می شود اما فقط دست به دست شما. این به این دلیل است که نحوه استفاده از آشپزخانه شما بر انتخاب های طراحی شما تأثیر عمیقی می گذارد.اگر به دنبال مجموعه ای هستید که کار تولید کابینت در قم را انجام می دهد و بهترین قیمت کابینت ممبران در قم را ارائه می دهد به ما می توانید اعتماد کنید و پروژه خود را به ما بسپارید.

مراحل ما به شما کمک می کند تا دریابید که چگونه یک آشپزخانه را مانند یک حرفه ای طراحی کنید. اما همیشه باید این سوال را داشته باشید که آیا هر مرحله از نظر چیدمان و عملی بودن دقیقاً با آن چه از فضای نهایی می خواهید مطابقت دارد یا خیر. به این ترتیب، می توانید لیست نهایی خود را با تمام تصاویر آشپزخانه هایی که جمع آوری کرده اید تطبیق دهید تا فضایی عالی ایجاد کنید

راهنمای انتخاب کابینت ام دی اف آشپزخانه

1. فهرست آرزوها را ایجاد کنید

با نقشه برداری ذهنی و نوشتن تمام ویژگی های آشپزخانه رویایی خود شروع کنید.
این جا مکانی برای تفکر آسمان آبی است. شما مشتاق کدام سبک طراحی بوده اید؟ هوس چه وسایل یا وسایل لوکسی دارید؟ همه چیزهایی را که همیشه آرزویش را داشتید بنویسید. شما همچنین باید در مورد آن چه در تنظیم فعلی شما برای شما کار نمی کند فکر کنید.

با بررسی سایت ها و پلتفرم های اجتماعی مانند پینترست و اینستاگرام برای الهام گرفتن از طراحی داخلی، لیست خواسته های خود را به خوبی تنظیم کنید. مجلات و بروشورها نیز منابع مفیدی هستند که شما را با آخرین روندهای آشپزخانه آشنا می کنند. هرچه بیشتر ببینید، احساس بیشتری نسبت به سبک آشپزخانه‌ای که ترجیح می‌دهید، پیدا می‌کنید، چه سبک کانتری کلاسیک یا مینیمالیسم مدرن فرقی نمی کند تولید کابینت قم با یک عملکرد درست و منطقی نیازمند این است که طراحان و تولید کنندگان بدانند شما دقیقا چه می خواهید.

2. بودجه طراحی آشپزخانه را تنظیم کنید

هزینه های آشپزخانه باید در ابتدای پروژه شما به وضوح تعریف شود.تا چه حد می‌توانید با لیست علاقه‌مندی‌های خود پیش بروید، به بودجه شما بستگی دارد. شما باید مشخص کنید که چقدر می توانید به طور واقع بینانه برای پروژه هزینه کنید. در کنار خود آشپزخانه، حتماً مواردی را برای لوله کشی، سیم کشی، روشنایی، لوازم خانگی، کفپوش، تزئینات، کار و هر نوع طراحی تکمیلی در نظر بگیرید. همچنین باید 10% دیگر را به عنوان یک احتمال برای هر گونه هزینه پیش بینی نشده اضافه کنید. البته برای تولید کابینت قم شما با هر بوجه و هزینه ای می توانید کار خود را شروع کنید نگران هزینه های خود نباشید ما همواره در کنار شما خواهیم بود.گروه صنعتی ام دی اف سازان با هدف تولید کابینت در قم و ارائه دهنده بهترین قیمت کابینت ام دی اف در قم کار خود را شروع کرده است.

تولید کابینت قم

3. نحوه استفاده از فضای خود را در نظر بگیرید

طراحی آشپزخانه فقط به دنبال چیدمان متناسب با فضا نیست برنامه ریزی آشپزخانه باید در مورد نحوه استفاده شما از فضا نیز باشد.ابتدا، به دقت در مورد نحوه استفاده از فضا و نیازهای خود فکر کنید.

آشپزخانه‌های امروزی مرکز اصلی خانه هستند، بنابراین ما با فکر کردن به چیدمان بر حسب لحظات، با مکان‌هایی برای آشپزی، غذا خوردن، سرگرمی و گاهی اوقات مکانی برای نشستن و کار، به طراحی نزدیک می‌شویم.با این حال، حتی در یک آشپزخانه بزرگ، سعی کنید قسمت های آماده سازی، پخت و پز و شستشو را نزدیک به هم نگه دارید تا حد امکان فضا شما کارآمد باشد. در تولید کابینت قم فضا و نظر شما برای پیاده سازی طرح بسیار مهم است پس به خوبی برای فضای خود برنامه ریزی کنید.

4. اندازه گیری کنید

با توجه به اینکه آشپزخانه برای انجام انواع نقش های حیاتی مانند غذاخوری خانوادگی، استراحت، کار و سرگرمی تحت فشار فزاینده ای قرار می گیرد، چیدمان خوب آشپزخانه و فضای ذخیره سازی کافی بیش از هر زمان دیگری در برنامه ریزی آشپزخانه اهمیت دارد. خواسته به اندازه گیری دقیق بستگی دارد کاری که باید قبل از مراجعه به یک متخصص طراحی انجام دهید اندازه گیری است، اگرچه اگر آن ها به شما مراجعه کنند، می توانید این مسئولیت را برای تولید کابینت قم به آن ها بسپارید.

اطمینان حاصل کنید که کف خود را دقیقاً اندازه بگیرید تا یک جزیره به راحتی در فضای شما قرار گیرد. هنگامی که در مرکز قرار می گیرد باید فضای کافی برای مانور دادن و دسترسی به بقیه آشپزخانه برای شما باقی بماند.

منطقه زیر میز آشپزخانه جزیره نیز ضروری است، زیرا فضای کافی برای ذخیره سازی و لوازم ضروری آشپزخانه مانند یخچال های کم ارتفاع و کشوهای عمیق ارائه می دهد ما در تولید کابینت قم تمامی جوانب را برای شما در نظر می گیریم پس با خیالی آسوده کار خود را به ما بسپارید.توجه داشته باشید که مجموعه ما علاوه بر تولید کابینت در قم ، درب ضد سرقت در قم را به مشتریان خود ارائه می دهد.

5. طرح بندی عالی را در نظر بگیرید

به کنار انتخاب های زیبایی شناختی، ایده های چیدمان آشپزخانه جایی است که باید سفر عملی طراحی آشپزخانه را شروع کنید.
برنامه ریزی موثر یک چیدمان ارگونومیک آشپزخانه، و به حداکثر رساندن فضا، می تواند زمان صرف شده در آشپزخانه را لذت بخش تر کند. در چیدمان خود سعی کنید سینک، یخچال، اجاق گاز را در دسترس همدیگر قرار دهید و سپس در نظر بگیرید که چه فضایی را در بین این قسمت قرار دهید.کابینت‌ها و کشوهای نزدیک اجاق معمولاً برای روغن‌های پخت و پز، قابلمه و تابه‌ها مناسب‌تر هستند، در حالی که فضای نزدیک سینک برای ظروف بهتر است استفاده شود.

در برنامه ریزی چیدمان خود، نور طبیعی و معابر را در نظر بگیرید مکان های نشیمن بهترین مکان در نزدیکی پنجره ها هستند، در حالی که برای مثال، منطقه اصلی پخت و پز نباید گذرگاه اصلی بین راهرو از طریق آشپزخانه باشد همه چیز فقط تولید کابینت قم نیست بلکه چیدمان و فضا سازی نیز می تواند در داشتن یک آشپزخانه زیبا و راحت تاثیر گذار باشد.

6. کابینت مناسب را انتخاب کنید

جستجوی ایده های کابینت آشپزخانه، بخش سرگرم کننده برنامه ریزی آشپزخانه است.نقطه شروع این است که در نظر بگیرید که می خواهید آشپزخانه شما چگونه ظاهر و احساسی داشته باشد. به این فکر کنید که چگونه ممکن است نه تنها به قسمت نشیمن و ناهار خوری مرتبط باشد، بلکه چگونه با نقشه کلی شما برای خانه همخوانی دارد.

“تصاویری از آشپزخانه هایی که به شما الهام می بخشد جمع آوری کنید و شروع به تقویت ایده های خود کنید، به این فکر کنید که چگونه ممکن است با فضای شما، نازک کاری جاهای دیگر خانه مطابقت داشته باشند.”
اگر عاشق ایده های آشپزخانه سنتی هستید، به جزئیات در مورد کابینت فکر کنید.آشپزخانه‌های رنگ‌شده به‌خاطر جذابیت همیشگی‌شان بسیار خوب عمل می‌کنند و به این دلیل که رنگ‌آمیزی هر از گاهی برای ایجاد ظاهر و احساس متفاوت بسیار مفید است.ایده های آشپزخانه مدرن مناسب تر هستند.توجه داشته باشید که تولید کابینت در قم و کابینت سازی در قم جز حوزه کاری ما می باشد.

با یک آشپزخانه مدرن به این فکر کنید که آیا می بینید که در آینده آن را دوست دارید یا خیر. با توجه به سطح سرمایه گذاری، کابینت تنها چیزی است که نمی خواهید تغییر دهید، اما همیشه می توانید دیوارها را رنگ آمیزی کنید و در آینده در صورت تمایل، پشتی را جایگزین کنید انتخاب کابینت یک سرمایه گذاری برای منزل شما محسوب می شود که با تولید کابینت قم شما می توانید این سرمایه گذاری را به صورت مطمئن انجام دهید

7. نسبت کابینت، مقیاس و تقارن را در نظر بگیرید

طراحی آشپزخانه تعادل خوبی بین عملی بودن و زیبایی شناسی است با تاثیر بخشی عمده کابینت عنصر مهمی که باید در نظر گرفته شود. در کنار سبک کابینت، نسبت‌های آن را در نظر بگیرید و با قرار دادن ویژگی‌های کلیدی مانند سینه دودکشی که یک اجاق گاز را قاب می‌کند، به عنوان یک قطعه مرکزی، سعی کنید تا حدودی حس تقارن ایجاد کنید. جزئیات با توجه به اندازه و ارتفاع اتاق شما تعیین می شود.

یک کابینت آشپزخانه “استاندارد” معمولاً 600 میلی متر عرض دارد (اگرچه گزینه های زیادی وجود دارد و البته سفارش هر چیزی را که می خواهید امکان پذیر می کند). ما اغلب با ترسیم اتاق بر حسب بخش‌هایی به عرض 600 میلی‌متر شروع می‌کنیم تا کمی مقیاس را درک کنیم.بهتر است واحدهای بلند را تا سقف یا درست زیر آن اجرا کنید، اگر دارای روکش هستند. واحدهای ناهموار با یک متر فضای خالی در بالا در اتاقی با سقف بلند نامتعادل به نظر می رسند و معمولاً بهتر است فضای خالی را با کمدهای بیشتری پر کنید که می توان از آنها برای نگهداری وسایل کم کاربرد استفاده کرد در تولید کابینت قم رعایت استاندارها بسیار مهم و قابل توجه است.

8. رنگ های آشپزخانه

فضای داخلی یک کابینت جلو شیشه ای را می توان به یک رنگ، قاب درها را به رنگ دیگر، یا دستگیره ها را به دلخواه تغییر داد. در تولید کابینت قم شما می توانید هر چیزی را با رنگ و سلیقه دلخواه خود سفارش دهید.از آنجایی که آشپزخانه قلب شلوغ خانه است، به جای فضایی آرام، رنگ‌های روشن، گرم و چشم‌نواز دیوار می‌توانند به خوبی کار کنند.

از طرف دیگر، سایه‌های روشن‌تر کوچک‌تر نیز به فضای آشپزخانه خنثی عمق و شخصیت می‌بخشد. استفاده از رنگ برای اضافه کردن رنگ به جلوی کابینت، یا واحد قفسه بندی نه تنها مقرون به صرفه است، بلکه اجازه می دهد تا یک انفجار منحصر به فرد از شخصیت به راحتی تزریق شود.آشپزخانه‌ها مملو از فرصت‌های رنگی هستند، از لوازم خانگی و کف‌پوش گرفته تا پنجره‌ها و کابینت‌ها. با تصمیم گیری در مورد میزان تعهد دائمی که مایل به انجام آن هستید شروع کنید. یکی از ساده‌ترین و کم‌هزینه‌ترین گزینه‌ها، رنگ‌آمیزی دیواری است که اگر از آن خسته شدید، به‌راحتی به‌روز شود. ما علاوه بر تولید کابینت در قم ، تولید درب ضد حریق در قم را انجام می دهیم.

تولید کابینت ام دی اف در قم

9. عامل در لوازم

در حالی که اجاق‌ها، یخچال‌ها و ماشین‌های ظرفشویی توکار استاندارد 60 سانتی‌متر عرض دارند، لوازم عریض‌تری نیز وجود دارد که ممکن است در طراحی آشپزخانه لازم باشد از جمله اجاق‌های با عرض 76 سانتی‌متر، یخچال‌فریزرهایی با عرض 90 سانتی‌متر و اجاق های پخت و پز با عرض حداکثر 1.5 متر.

فناوری در سیستم‌های استخراج نیز پیشرفت قابل‌توجهی داشته است، بنابراین می‌توانید بین هودهای دیواری و سقفی، طرح‌های سقف هموار، هودهای مخفی در کابینت یا سینه دودکش، استخراج‌کننده‌های روبه‌روی ساخته شده در پشت اجاق گاز، و اجاق‌های با استخراج‌کننده‌های یکپارچه یکی را انتخاب کنید. فرقی نمی کند برای تولید کابینت قم شما چه چیزی را انتخاب می کنید ما در کنار شما هستیم تا شما بهترین ها را تجربه کنید.

10. فضای کافی روی میز را اندازه گیری کنید

مقدار فضای کانتر به نیازهای فردی بستگی دارد، اما زمانی که شما در حال طراحی آشپزخانه هستید، همیشه داشتن فضایی حداقل 600 میلی متر در دو طرف سینک و اجاق گاز برای شستن و تهیه غذا مهم است. همچنین در نظر گرفتن فضایی نزدیک به فر برای غذاهای گرم ضروری است.هر جنبه ای از طراحی آشپزخانه مهم است، انتخاب متریال روی میز به ویژه اهمیت دارد، زیرا تأثیر بصری زیادی دارد. شما همچنین باید ویژگی های مختلف هر نوع ماده را در نظر بگیرید تا بهترین انتخاب را برای سبک زندگی خود داشته باشید. زیرا در تولید کابینت قم شما می توانید هر نوع متریالی را برای کابینت یا کانتر و یا کمد دیواری در قم را انتخاب کنید

11. برنامه ریزی در جزیره آشپزخانه

اگر فضای کافی وجود داشته باشد، ایده های جزیره آشپزخانه می تواند افزودنی ایده آل برای هر آشپزخانه ای باشد. آنها کاربردهای زیادی دارند، از سطح آماده سازی اضافی، مکانی برای سینک، مکانی برای اجاق گاز، مکانی برای نوشیدنی و مکانی برای پخت و پز در مقابل مهمانان.

یک جزیره با اندازه خوب می تواند از حدود 2 متر تا 3 متر طول و 1.1 متر تا 1.4 متر عرض داشته باشد (هر گونه پهن تر باعث ایجاد فضای هدر رفته در مرکز می شود). حداقل 1 متر فضای اطراف جزیره را در نظر بگیرید، اگر قرار است از مسیر به عنوان گذرگاه استفاده شود، فضای بیشتری را در نظر بگیرید. قبل از تولید کابینت قم حتما به نکات گفته شده توجه کنید تا بتوانید بهترین کارایی را داشته باشید.

12. در مورد فضای ذخیره سازی آشپزخانه که نیاز دارید کار کنید

برنامه ریزی دقیق و ایده های عالی برای ذخیره سازی آشپزخانه می تواند منجر به فضایی شود که به همان اندازه آرام و کاربردی باشد.برای لذت بردن از آشپزخانه خود به حداکثر پتانسیل خود، ارزش آن را دارد که در ابتدای پروژه به مقدار و نوع فضای ذخیره سازی مورد نیاز خود فکر کنید. به هر حال، این مکانی در خانه است که احتمالاً بیشتر وقت خود را در آن سپری خواهید کرد، بنابراین پیدا کردن سریع و آسان آنچه نیاز دارید، آشپزی را لذت بخش تر می کند. ما واقعاً معتقدیم که یک فضای خوب سازماندهی شده باعث می شود احساس آرامش و شادی بیشتری داشته باشید.

فضای خود را به‌عنوان مناطقی برای عملکردهای خاص در نظر بگیرید، برای هر منطقه فضای ذخیره‌سازی مناسبی را برنامه‌ریزی کنید و احساس راحتی در اطراف اتاق ایجاد کنید. به عنوان مثال، در فضاهای بزرگ‌تر، ممکن است یک کمد روی دیواری بین آشپزخانه و ناهارخوری طراحی کنید، که این دو منطقه را به هم مرتبط می‌کند و محل نگهداری ظروف و کارد و چنگال را در نزدیکی میز ناهارخوری و ماشین ظرفشویی قرار می‌دهد.یک کشوی با عرض 1290 میلی‌متر به احتمال زیاد به شما این امکان را می‌دهد که همه تابه‌های خود را در یک فضای قابل دسترس ذخیره کنید، که بسیار آسان‌تر از فرو رفتندر پشت کمد برای بازیابی یک ظرف قابلمه سنگین است.

مراحل و انتخاب و تولید کابینت در قم

یک انباری یا کمد سوپر برای نگهداری کالاهای خشک و کنسرو شده، به شکلی که شما چیده شده‌اند، ارزش طلای خود را دارد ما در تولید کابینت قم کاربردی ترین فضاها را برای چیدمان وسایل شما در نظر می گیریماز هر سانت فضا استفاده کنید، به خصوص در یک آشپزخانه کوچکتر. در حالی که کمدهای واحد پایه معمولاً 540 میلی‌متر عمق دارند، می‌توانید کمدهای کم‌عمق‌تری با عمق 380 میلی‌متر اضافه کنید تا از فضای موجود در سمت «غیرکار» جزیره، پشت صندلی‌های کانتر، برای نگهداری اقلامی که فقط گاهی استفاده می‌شوند، استفاده کنید.

سایر ایده‌های ذخیره‌سازی آشپزخانه کوچک شامل یک کشو با سوکت‌های یکپارچه برای شارژ مجدد تلفن‌ها و تبلت‌ها (بدون سیم‌های ناخوشایند روی میز کار) و مناطق دور از دید اختصاصی برای سبدها یا سطل‌ها برای مرتب‌سازی بازیافت است. ایده های ناب همیشه می تواند در تولید کابینت قم مهم و کاربردی باشد.

تولید کابینت آشپزخانه در قم

13. برنامه ریزی در روشنایی آشپزخانه

ایده های نورپردازی آشپزخانه، از نور کم برای یک مهمانی شام گرفته تا نور روشن برای تمیز کردن و کار کردن، حال و هوا را ایجاد می کند و صحنه را تنظیم می کند. آشپزخانه به فضایی زیبا و همچنین کاربردی تبدیل شده است و نورپردازی خوب می‌تواند در موفقیت یک طراحی تفاوت ایجاد کند.

همانطور که چیدمان توسعه می یابد، به فکر نورپردازی باشید، نه تنها برای اهداف سیم کشی، بلکه برای اینکه بتوانید در حین باز شدن برنامه ها مشکل را حل کنید. به عنوان مثال، ما معمولا از LED های زیر کابینت های دیواری برای روشن کردن میز کار استفاده می کنم. بدون آنها، راه حل روشنایی دیگری مورد نیاز است، بنابراین به جای آن ممکن است چراغ های دیواری را روی بازوهای چرخشی قرار دهیم که می توانند به تناسب زاویه داشته باشند.

نورهای سقفی کم نور یک راه حل محبوب برای روشنایی عمومی در آشپزخانه هستند. وقتی می‌خواهید اتاق را تمیز کنید، آن‌ها را به سمت بالا بچرخانید، زمانی که می‌خواهید حالت ملایم‌تری داشته باشید، آن‌ها را درست پایین بیاورید.

مراحل انتخاب کابینت و راهنمایی برای تولید کابینت آشپزخانه در قم

یک طرح روشنایی همه کاره برای آشپزخانه چند منظوره امروزی ضروری است. نورپردازی فضاهای کاری کلیدی است، بنابراین نورپردازی کاربردی برای هر منطقه و کاربرد آن را انتخاب کنید. خلاق باشید و نورها، رنگ‌ها و مواد را با هم ترکیب کنید تا ظاهر نورپردازی منحصر به فردی داشته باشید.

به یاد داشته باشید که در نظر گرفتن نحوه برنامه ریزی روشنایی آشپزخانه باید از قبل و در کنار برنامه ریزی چیدمان انجام شود. کارشناسان توافق دارند که بهترین زمان برای نصب یک طرح روشنایی جدید قبل از شروع به دکوراسیون یا در طول مراحل اولیه طراحی آشپزخانه جدید است. بهتر از قبل از تولید کابینت قم به فکر طراحی نورپردازی باشید زیرا باید با کابینت ساز خود نیز در این باره مشورت کنید تا دچار هزینه های اضافی بعد از نصب کابینت نشوید.

14. کفپوش آشپزخانه را انتخاب کنید

ایده های کفپوش آشپزخانه یکی دیگر از عناصر طراحی آشپزخانه است که باید در مرحله برنامه ریزی مورد توجه قرار گیرد.در حالی که کف آشپزخانه باید بادوام باشد و ترجیحاً نگهداری آن آسان باشد، اما می‌تواند ویژگی‌ای باشد که سبک و موفقیت آشپزخانه شما را افزایش می‌دهد. انتخاب مواد بستگی به بودجه و نگرش شما نسبت به شخصیت، زیبایی و کاربردی دارد.

پس بهتر از قبل از تولید کابینت قم به خوبی به همه نکات و جزئیات کار فکر کنید تا بتوانید بهترین استفاده را از فضای آشپزخانه خود داشته باشید تیم کابینت قم با تولید کابینت قم در کنار شما خواهد بود تا شما بهترین ها را در کنار خانواده خود تجربه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *