کمد دیواری و تخت کمجا در قم

کمد دیواری در قم

امروزه به دلیل کوچک شدن فضای خانه ها و اتاق خواب ها کمد دیواری در قم یکی از محبوب ترین و کاربردی ترین وسایل محسوب می شود. شما با داشتن این محصول می توانید به راحتی از فضای اتاق خواب خود نهایت بهره را ببرید علاوه بر این وجود کمد دیواری با توجه به دکوراسیون منزل شما می تواند تاثیر چشمگیری در فضا سازی و زیبایی خانه شما داشته باشد. شما با این محصول پر استفاذه می توانید به راحتی به وسایل خود مانند لباس ها، رختخواب ها و دیگر وسایل کوچک و بزرگ خود نظم ببخشید و از فضای خانه خود لذت ببرید.

اگر در شهر قم زندگی می کنید و به دنبال مکانی مطمئن با قیمت مناسب برای ساخت کمد دیواری قم هستید می توانید به کابینت قم مراجعه کنید تا کارشناسان ما در این حوزه شما را راهنمایی کنند.

کمد دیواری نسبت به کمدهای عادی و سنتی فضای بسیار کمتری از خانه و اتاق شما را اشغال می کنند و علاوه برا این در ظاهر و کیفیت خانه شما می توانند تاثیر بسزایی داشته باشند. به همین دلیل هنگام بازسازی و یا خرید منزل توجه به وجود کمد دیواری می تواند امری بسیار مهم باشد به خصوص اگر خانه ای با متراژ کم داشته باشید زیرا در این صورت وجود یک کمد دیواری می تواند برای شما یک گزینه نجات بخش باشد.

قیمت کمد دیواری در قم

کمد دیواری در قم با انواع متریال ها و مدل های مختلفی عرضه می شود شما باید در هنگام خرید و سفارش کمد دیواری در قم به یکسری از فاکتورها توجه داشته باشید زیرا شما مجبور هستید تا سال های طولانی از یک مدل کمد دیواری در قم استفاده کنید پس هنگام تصمیم گیری به خوبی به همه موارد دقت کنید تا بتوانید کمد دیواری مناسب را برای خانه خود انتخاب کنید.

در طراحی یا انتخاب مدل کمد دیواری در قم باید گزینه های مختلفی را در نظر بگیرید. قبل از هر چیز در ذهن خود به سوالات زیر پاسخ دهید تا بتوانید کمد دیواری انتخاب کنید که نهایت استفاده را تا سالیان سال از آن ببرید.

1. ابتدا مشخص کنید کاربرد این کمد دیواری برای شما چه خواهد بود؟
2. قصد دارید یک کمد دیواری پذیرایی و تزئینی داشته باشید یا می خواهید آن را درون اتاق خواب استفاده کنید؟
3. به دنبال یک کمد دیواری مدرن هستید یا مدل کمد دیواری سنتی را می پسندید ؟

ما در این مقاله قصد داریم شما را با انواع کمد دیواری در قم آشنا کنیم تا بتوانید بهترین تصمیم را برای خانه خود بگیرید پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

انواع مدل های کمد دیواری در قم

کمد دیواری ریلی

کمد دیواری ریلی در قم

یکی از محبوب ترین و پر طرفدارترین مدل کمد دیواری در قم کمد دیواری ریلی است. زیرا درب کمد دیواری ریلی در چهارچوب خود کمد جا به جا می شود و هیچ فضایی را اشغال نمی کند. البته فضای مورد نیاز در این کمد به درون دیوار منتقل می شود و برای دیوارهای با عرض کم به سختی می توان از این مدل کمد دیواری در قم استفاده کرد. هنگامی که می خواهید کمد دیواری ریلی را انتخاب کنید حتما به جنس ابزار و یراق آلات استفاده شده در آن به خوبی دقت کنید

زیرا برای داشتن عملکرد بهتر و طول عمر بیشتر جنس ابزار و یراق آلات بسیار مهم است. این ریل ها هنگام باز و بسته شدن فشار زیادی را تحمل می کنند و اگر کیفیت خوبی نداشته باشند در مدت زمان کوتاهی خراب می شوند. برای این که بتوانید از کمد دیواری ریلی بهینه استفاده کنید باید از ریل های 80 کیلو به بالا استفاده کنید زیرا به دلیل قدرت و استحکام بالایی که این ریل ها دارند درب کمد به راحتی و با یک فشار کوچک باز و بسته خواهد شد. اگر خانه ای با طراحی مینیمال و یا مدرن دارید کمد دیواری ریلی می تواند برای شما یک انتخاب مناسب باشد.

کمد دیواری لولایی

کمد دیواری ممبران در قم

یکی از انواع مدل های کمد دیواری در قم که از گذشته نیز بسیار رواج داشته است کمد دیواری لولایی است. این کمد دیواری ها به صورت عادی و از طریق لولاها باز و بسته می شوند این سبک از کمد دیواری برای اتاق های بزرگ و باز کاربرد دارند زیرا درب های آن هنگام باز و بسته شدن فضای زیادی را اشغال می کنند. برای سفارش انواع کمد دیواری در قم می توانید روی ما حساب کنید.

کمد دیواری آینه ای

یکی دیگه از انواع کمد دیواری که می تواند باعث جذابیت بیشتر اتاق خواب شما شود کمد دیواری آینه ای است. اگر شما هم از افراد خاص پسند هستید می توانید از کمد دیواری ریلی آینه دار استفاده کنید. یک کمد دیواری ریلی با درب آینه دار می تواند اتاق خواب شما را بزرگ تر نشان دهد و علاوه بر این کاربردی نیز هست. کمد دیواری آینه ای در مدل های مختلفی عرضه می شود. یک کمد دیواری آینه ای طرحدار می تواند به اتاق شما ظاهری زیبا و جذاب ببخشد. شما می توانید انواع کمد دیواری در قم را در طرح ها و رنگ های مختلف از ما بخواهید.

کمد دیواری ترکیبی

کمد دیواری براق یا هایگلس در قم (5)

یکی دیگر از انواع کمد دیواری در قم که شما می توانید با سلیقه خود سفارش دهید کمد دیواری ترکیبی است این مدل می تواند ترکیبی از کمد دیوار ریلی و لولایی باشد. استفاده و ترکیب مدل های این محصول  بنا به نیاز شما می تواند لذت داشتن یک کمد دیواری مناسب را چند برابر کند.

قیمت کمد دیواری در قم

قیمت کمد دیواری در قم بسته به ابعاد ، اندازه، جنس و کیفیت متریال، مدل کمد دیواری و طراحی آن متغییر است. هر چه ساخت این محصول در قم در ابعاد بزرگ تر و با طبقات و قفسه های بیشتری باشد ساخت آن نیاز به زمان و هزینه بیشتری دارد پس در نتیجه قیمت نهایی کار نیز بیشتر می شود. برای مثال ساخت این محصول با درب ریلی از درب لولایی هزینه بیشتری دارد زیرا از یراق آلات بیشتری نیز در این نوع کمد دیواری استفاده می شود. علاوه بر این هر چه جنس متریال به کار رفته در این محصول از کیفیت بیشتر برخودار باشد هزینه ساخت این محصول  بیشتر است.

توجه داشته باشید علاوه بر دستمزد فرد متخصصی که خدمات نصب کمد دیواری شما را انجام می دهد، باید هزینه ایاب و ذهاب و همچنین هزینه حمل و نقل را نیز در نظر بگیرید. تمامی این موادی که گفته شد می تواند بر روی قیمت نهایی کمد دیواری در قم موثر باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه کمد دیواری در قم می توانید با کابینت قم تماس بگیرید.

گروه صنعتی ام دی اف سازان قم بهترین ارائه دهنده خدمات کمددیواری قم

کمد دیواری معمولا در همه منازل و ساختمان های ایرانی دیده می شود.استفاده از کمددیواری در قم به شدت در حال افزایش است و مساله مهمی که باید مد نظر قرار بدید برای خرید کمد دیواری ، هماهنگ بودن رنگ درب ها با دیواری های کنار خود می باشد.همچنین فضای بسیار جادار و خوبی که به منزل شما می دهد نیز از دیگر محاسن آن می باشد.گروه صنعتی ام دی اف قم علاوه برا ارائه خدمات کابینت در قم خدمات کمددیواری نیز ارائه خواهد داد.از ما می توانید بهترین قیمت کابینت ممبران در قم را بخواهید.

کمد معمولا به فضایی در خانه گفته می شود که برای آویزان کردن و نگهداری لباس استفاده می شود.معمولا ساخت و طراحی کمدها در اتاق خواب ها می باشند که از نظر نما جلب توجه نکنند.همچنین با استفاده از قفسه شما قابلیت جداکردن قسمت های مختلف کمد خود را دارید.

انواع کمد دیواری از نظر نوع متریال

کمد دیواری ام دی اف

این نوع کمد دیواری در قم از پرطرفدارترین متریال ها می باشد.انتخاب کمد دیواری مناسب برای منزل خود ، نقش بسیار مهمی در نظم دادن به وسایل شما در منزلتان را دارد.کمد دیواری و کابینت قم تخصص ماست.کمد دیواری مدل ها و انواع مختلفی را شامل می شود که هر کدام مربوط به قسمت خاصی می باشند.معمولا این محصول به روش ها مختلف قیمت دهی می شود که در ادامه به آن موارد خواهیم پرداخت.گروه صنعتی ام دی اف سازان قم علاوه بر بهترین قیمت کمد دیواری قم ، بهترین قیمت درب ضد سرقت در قم را به مشتریان خود ارائه می دهد.

مهمترین عوامل موثر در قیمت یک کمد دیواری
  • جنس متریال بدنه کمد
  • درب کمد
  • رنگ کمد

بدنه : معمولا از متریال Mdf استفاده می شود که شما می توانید از ام دی اف روکش دار استفاده کنید.این نکته را مد نظر داشته باشید که متریال خارجی مرغوب تر و بهتر از ایرانی می باشد و قیمت آن هم به مراتب بالاتر است.

کمد دیواری ممبران در قم

ممبران یا وکیوم نوع پر استفاده از Mdf است که اگر به صورت ساده بخوام خدمت کاربران عزیز عرض کنم در واقع همان ام دی اف خام است که بروی آن روکشی پی وی سی کشیده می شود و جلوه بی نظیر و مزایای بسیاری نیز این روکش به شما خواهد داد.قیمت این نوع ام دی اف نسبت به مات و براق بالاتر می باشد ولی کیفیت و زیبایی آن هم بسیار بالاتر از مات و براق می باشد.در ادامه میتوانید نمونه کارهای کمد دیواری ممبران قم را مشاهده کنید قیمت کابینت mdf در قم  نیز در صورتی که ممبران ساخته شده باشید گران تر از باقی ورق های ام دی اف خواهد شد.

کمد دیواری ممبران در قم

کمد دیواری هایگلاس در قم

کمد دیواری براق یا هایگلاس در واقع تنها تفاوتی که باقی موارد دارد روکش ام دی اف آن نیز براق و شفاف می باشد و این امر سبب درخشندگی و زیبایی بسیار بالای این نوع متریال شود و میتوان این نوع کمد دیواری هایگلاس در قم را بسیار پرطرفدار دانست .

تماس باما