کابینت آشپزخانه در قم

کابینت آشپزخانه قم

کابینت ها بیش از فضای ذخیره سازی برای قابلمه ها و بشقاب ها، ظاهر فضای آشپزی شما را مشخص می کنند. کابینت آشپزخانه یکی از مهم ترین بخش های بازسازی آشپزخانه شماست، پس عاقلانه انتخاب کنید! ما می توانیم به شما در شروع کار کمک کنیم.تخصص ام دی اف سازان قم کابینت آشپزخانه در قم و به طور کلی کابینت قم می باشد.

عمده لوازم ضروری آشپزخانه مانند قابلمه و تابه، ظرف و ظروف ، کنسرو و اجناس خشک در کابینت های آشپزخانه شما ذخیره می شوند. و با فضای بسیار زیادی که به کابینت ها اختصاص داده شده است آن ها راه زیادی در تعیین ظاهر و احساس خانه شما دارند. تعدادی از متغیرها در انتخاب کابینت در بازسازی آشپزخانه نقش دارند، از جمله روش ساخت، اندازه و متریال و قیمت ها می توانند در همه جای نقشه وجود داشته باشند. بنابراین هر بودجه ای که دارید نگران نباشید، برای انتخاب کابینت آشپزخانه قم باید اطلاعات کافی داشته باشید تا بتوانید متناسب با سبک آشپزخانه و بودجه خود کابینت مناسبی سفارش دهید.

در این مقاله قصد داریم 6 نکته ای را که باید قبل از خرید کابینت آشپزخانه قم بدانید را برای شما بازگو کنیم تا شما بتوانید در هنگام سفارش کابینت آشپزخانه خود به درستی تصمیم بگیرید.

کابینت آشپز خانه در قم

1. سه گزینه از کابینت آشپزخانه قم بر اساس نحوه تولید و فروش آن ها وجود دارد.

کابینت آشپزخانه قم در سه نوع ساخت استوک، نیمه سفارشی و سفارشی موجود می باشد.
کابینت های استوک به صورت انبوه تولید و در بسیاری از مراکز بهسازی منزل فروخته می شوند. آن ها اغلب از قبل مونتاژ شده و آماده نصب هستند، اگرچه برخی ممکن است نیاز به مونتاژ داشته باشند. کابینت‌های استوک کم‌هزینه‌ترین گزینه هستند، اما این کابینت‌ها ممکن است فقط در رنگ‌ها، گزینه‌های متریال و سبک‌های محدود موجود باشند. تحویل معمولا چند هفته در این نوع کابینت آشپزخانه قم طول می کشد.

کابینت های سفارشی مطابق با مشخصات دقیق اندازه و سبک شما در متریال، رنگ و پرداخت مورد نظر شما ساخته می شوند. آن ها اغلب دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی هستند، ممکن است بخواهید آن ها را به سبک مبلمان خود سفارش دهید، و حتی کابینت ها می‌توانند از کف تا سقف ساخته شوند، شاید با قالب‌سازی تاج تزئین شوند. در بالا کاردستی و توجه به جزئیات که در کابینت‌های سفارشی انجام می‌شود، عموماً به معنای زمان تولید طولانی‌تر و قیمت بالاتر است. با توجه به پیشرفت های موجود در این زمینه شما می توانید کابینت آشپزخانه قم را با هر طرح و رنگی سفارش دهید.بهترین قیمت کابینت آشپزخانه در قم و قیمت کابینت ام دی اف در قم را از ما بخواهید.

کابینت های نیمه سفارشی کابینت های استوک با انواع جزئیات اضافی هستند که به شما در شخصی سازی سبک و قابلیت های ذخیره سازی کمک می کند. برای مثال می‌توانید ابعاد کشوها را تغییر دهید یا با رنگ‌بندی متفاوتی در جلوی درها استفاده کنید. کابینت آشپزخانه قم از نوع نیمه سفارشی معمولاً 4 تا 8 هفته طول می کشد تا تحویل شوند.

2. در انتخاب اندازه کابینت آشپزخانه در قم از کمک گرفتن دریغ نکنید.

قبل از این که به بخش سرگرم کننده انتخاب ظاهر کابینت خود بپردازید، عاقلانه است که اندازه هایی که برای نگهداری وسایل آشپزی، وسایل برقی و موارد دیگر نیاز دارید، در نظر بگیرید. از خود بپرسید در ارتفاع، عرض و عمق کابینت فعلی شما چه چیزی کم است و جایی که به فضای ذخیره سازی بیشتر (یا کمتر) نیاز دارید را در محاسبه کنید تا هنگامی که کابینت ساز برای اندازه گیری به منزل شما آمد بتوانید موارد مورد نظر خود را با او در میان بگذارید تا کابینتی زیبا و کارآمد داشته باشید.

اگر با یک طراح کابینت آشپزخانه قم کار کنید او به شما کمک می کند تا به نیاز های اندازه کابینت رسیدگی کنید. آن ها می توانند با توجه به اندازه وسایل شما طراحی دقیقی را به شما تحویل دهند تا کابینت ساز طبق طراحی و اندازه های شما کابینت مورد نظر را بسازد.توجه داشته باشید گروه صنعتی ام دی اف سازان بهترین پرسنلی را دارا می باشد و به آن ها آموزش های جدید داده و بهترین مدل ها را می توانید از ما بخواهید . همچنین بهترین قیمت کابینت آشپزخانه در قم و بهترین قیمت کابینت ممبران در قم را می توانید از ما بخواهید.

کابینت آشپزخانه در قم

3. سبک کابینت خود را تعیین کنید

امروزه آشپزخانه‌ها علاوه بر این که محل پخت‌وپز هستند. یک قسمت عمده دکور داخلی را نیز تشکیل می‌دهند. که نیازمند طراحی کابینت طبق اصول معماری هستند. که بر این اساس کابینت‌ها به سه دسته کابینت مدرن، کابینت کلاسیک و کابینت نئوکلاسیک تقسیم می شوند.گروه صنعتی ام دی اف سازان به طور تخصصی تولید کابینت در قم را انجام می دهد.

کابینت آشپزخانه به سبک مدرن

در کابینت‌ آشپزخانه قم به سبک مدرن معمولاً از سطوح صاف و یکدست استفاده‌شده، و نمای ساده‌ای دارند. و بدون پیچ‌وخم‌های زیادی است.و برای اجرای سبک طراحی مدرن از تمام انواع مواد (متریال) می‌توان استفاده کرد. مثل؛ ام دی اف مات، براق (هایگلاس و پلی گلاس)، روکش PVC، ممبران، روکش چوب، رنگ پلی استر، رنگ پلی ورتان پولیشی و…

کابینت آشپزخانه به سبک کلاسیک

حتماً باید ساختمان‌های با نمای رومی را در خیابان‌ها دیده باشید. نمای رومی نمونه‌ای از سبک طراحی کلاسیک هست. در این سبک، از سطوح مختلف، ستون‌ها، سرستون‌ها، تاج و منبت‌های زیادی استفاده می‌شود.درب‌ها و نماهای اضافه کابینت هم دارای یک طرح حکاکی شده هستند که یک ریتم خاصی در کل کار تکرار شده است. که معمولاً شلوغ و پُرکار هستند.

برای ساخت کابینت آشپزخانه قم به سبک کلاسیک قبل از ورود تکنولوژی وکیوم و ممبران، از چوب طبیعی و روکش چوب استفاده می‌شد. که قیمت بالایی داشتند و از آن خیلی استقبال نمی‌شد.ولی امروزه از ممبران (یا وکیوم) به خاطر قیمت مقرون‌به‌صرفه و تنوع رنگی زیاد و زمان اجرای کم استقبال زیادی شده است. که می‌شود گفت امروزه کابینت کلاسیک یا کلاً سبک طراحی کلاسیک مُد شده و خواهان زیادی دارد.
انواع متریال برای ساخت کابینت آشپزخانه قم به سبک کلاسیک: چوب، روکش چوب، ممبران (وکیوم)، رنگ پلی استر و…

کابینت آشپزخانه به سبک نئوکلاسیک

سبک مدرن کابینت‌ها از ابتدا بوده و هستند و دوستداران خاص خودش را دارد. و با گسترش تکنولوژی و سیستم‌های جدید، سبک کلاسیک (ممبران) رواج پیدا کرد. که این سبک نیز طرفداران بسیاری دارد.ولی بعدازاین دو سبک، اخیراً سبک کابینت نئوکلاسیک رواج پیدا کرد. که می‌شود گفت ازنظر پیچیدگی و استفاده از سطوح مختلف، میانگین دو سبک کلاسیک و مدرن هست.نقشه اصلی و جانمایی سبک نئوکلاسیک مثل سبک کلاسیک است که از ستون‌ها و درب‌های طرح دار استفاده می‌شود. ولی از منبت‌ها و تاج گل‌های پیچیده و ریزنقش خبری نیست.

در ساخت کابینت آشپزخانه به سبک نئوکلاسیک بیشتر از ام دی اف استفاده می‌شود. که برای پوشش لایه بیرونی از چندلایه از رنگ‌های پلی اورتان استفاده می‌گردد. که چند مرحله پولیش‌کاری می‌شود و نمای بسیار جذاب و براق دارند.پس با توجه به موارد گفته شده می توانید سبک کابینت آشپزخانه را انتخاب کنید.

قیمت کابینت ام دی اف آشپزخانه در قم

4. در صورت امکان، یک مدل از کابینت ها را از نزدیک ارزیابی کنید تا علائم یک کابینت با کیفیت را ببینید.برای ارزیابی کیفیت کابینت ها، کشوها، درها و قفسه ها این سوالات را از خود بپرسید.

کشوها:
  • آیا آن ها چوب جامد هستند؟
  • آیا روی اکستنشن های بلبرینگ به نرمی می لغزند؟
  • آیا اتصالات دم کبوتری وجود دارد که کشو را محکم به هم نگه می دارد؟
  • آیا کف کشو، چوب محکم به جای منگنه یا چسب، به شیارها کشیده شده است؟
جعبه و درب:
  • آیا متریال استفاده شده در کابینت مقاومت لازم جهت نگهداری وسایل سنگین را دارند؟
  • آیا درب کابینت به راحتی باز می شود؟
  • آیا در به اندازه کافی باز می شود که بدون گیرکردن در لبه در به داخل برسد؟
  • آیا لولاها قابل تنظیم هستند؟

اگر به اکثر یا همه سوالات این چک لیست بله پاسخ دهید، به دنبال ساخت و ساز با کیفیت بالاتر هستید. این احتمال وجود دارد که قیمت نیز تا حدی منعکس کننده این باشد، اما هوشمندانه است که این چک لیست را روی گزینه های مقرون به صرفه تر نیز اجرا کنید تا بتوانید ببینید در کجا ممکن است کوتاهی کند (و اینکه آیا این چیزی است که شما را ناامید می کند یا خیر). تمامی موارد گفته شده می تواند به شما در انتخاب کابینت آشپزخانه قم کمک کند تا بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید.گروه صنعتی ام دی اف سازان قم علاوه بر تولید کابینت آشپزخانه در قم تولید درب سرقت در قم را به صورت تخصصی انجام می دهد.

قیمت کابینت آشپزخانه در قم

5. یک بودجه واقع بینانه تنظیم کنید.

قبل از خرید کابینت آشپزخانه قم که بهترین ظاهر را دارند و یک تست کیفیت را با موفقیت پشت سر می گذارند، نیت خود را برای خانه در نظر بگیرید. اگر خانه شما قرار است به زودی فروخته شود یا اجاره داده می شود، ممکن است صرفه جویی کنید زیرا، از نظر تاریخی، بازسازی آشپزخانه بهترین بازگشت سرمایه را ارائه نمی دهد. با این حال، زمانی که در حال ساختن یک آشپزخانه رویایی برای لذت بردن از آن برای سال‌های آینده هستید، ممکن است بخواهید روی کابینت‌های متوسط تا سطح بالایی سرمایه‌گذاری کنید که متناسب با هر نیازی باشد.گروه صنعتی ام دی اف سازان کابینت سازی در قم را به صورت تخصصی انجام می دهد.

برای گرفتن قیمت کابینت و محاسبه قیمت برای تنظیم بوجه خود بهتر است آشپزخانه و قسمتی را که می خواهید به آن کابینت آشپزخانه قم را اختصاص دهید اندازه گیری کنید تا هنگام مشورت گرفتن از کارشناسان این حوزه دچار مشکل نشوید و بتوانید قیمت کابینت آشپزخانه مورد نظر خود را محاسبه کنید.

6. خرید خود را از مراکز معتبر انجام دهید

ابتدا قبل از رفتن به مراکز معتبر در حوزه کابینت آشپزخانه قم بهتر است نگاهی به سایت های مختلف در این حوزه بیندازید و نمونه کارها را بررسی کنید تا اطلاعات کامل و درستی به دست آوردید سپس به چند مرکز معتبر و قابل اعتماد بروید و نیازهای خود را با آن ها در میان بگذارید و نمونه کارهای آن ها را از نزدیک ببینید و سپس کیفیت و قیمت کارها را با هم مقایسه کنید و بعد از آن کابینت مورد نظر خود را سفارش دهید. برای داشتن کابینت آشپزخانه قم تمامی موارد گفته شده را بررسیو ارزیابی کنید تا بتوانید بهترین تجربه را داشته باشید.ما علاوه بر تولید کابینت آشپزخانه در قم تولید کمد دیواری در قم را انجام می دهیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس باما