کابینت سازی در قم

به دلیل نوسانات بالای قیمت کابینت قم می توانید از راه های ارتباطی زیر با گروه صنعتی ام دی اف سازان قم در ارتباط باشید

  • تلفن همراه09912785250
  • دفتر مرکزی025-37202337

کابینت سازی در قم

آشپزخانه قلب خانه است و و انتخاب کابینت مناسب بسیار مساله مهمی است.در این مقاله سعی شده تمامی مواردی که باعث می شود یک آشپزخانه مناسب و باب میل شما باشد گفته شده است.همچنین در این مقاله اطلاعات جامعی در زمینه عوامل موثر بر کیفیت کار یک کابینت ساز در قم  مطالعه خواهید کرد.به ما به عنوان یک کابینت سازی در قم  اعتماد کنید.

ام دی اف چیست و چه مزایایی دارد ؟

_

اگر در حال ساخت و ساز هستید یا قصد بازسازی منزل یا آشپزخانه خود را دارید و به دنبال یک کابینت سازی در قم هستید و تحقیقات خود را شروع کرده باشید قطعا نام ام دی اف به گوشتان خورده است و اگر به دنبایل یک کابینت سازی خوب در قم هستید به جای درستی آمده اید زیرا مارا سالها به عنوان کابینت ساز در قم می شناسند.از بحث دور نشویم متریال پرطرفداری که در کابینت ، کمد دیواری ، سرویس خواب و بسیاری جاهای دیگه کاربرد بسیار داشته و سهم بسیاری از بازار را برای خود گرفته. ام دی اف چیست ؟ ام دی اف نوعی ورقه ساخته شده از ترکیبات چوبی می باشد.یک کابینت ساز خوب در قم قطعا برای بالا بردن کیفیت کار خود از این متریال استفاده خواهد کرد.در ادامه به مزایا  ام دی اف خواهیم پرداخت.

قیمت مناسب

ام دی اف نسبت به چوب قیمت بسیار مناسب تری دارد و ویژگی های دیگر این متریال باعث شده به متریالی محبوب بین کابینت قم باشد.

نظافت آسان

این متریالی به راحتی تمیز می شود و به راحتی به کشیدن یک دستمال تمامی لک های موجود بروی سطح آن را پاک می شود.

تنوع بالا

ام دی اف دارای انواع بسیاری می باشد که در رنگبندی ها بسیار بسیار گسترده موجود می باشد که میتوانید بسته به نوع طراحی منزل خود کابینت را ست کنید

ویژگی های یک کابینت سازی خوب در قم

_

توجه داشته باشید که اگر قصد خرید کابینت برای منزل خود را دارید ، کابینت سازی در قم بسیار فراوان می باشد اما یک کابینت ساز خوب در قم بسیار کم می باشد.حتما از چندین کابینت ساز در قم تحقیق کنید و از آنها قیمت بپرسید سپس کابینت ساز خود را برگزینید..اهمیت کابینت های آشپزخانه بر هیچکس پوشیده نیست ، این امر سبب می شود که بسیار این مساله را جدی بگیرید و در مورد آن تحقیق و بررسی نمایید.با توجه به قیمت کابینت ام دی اف در قم شما در ابتدا باید کمی با کابینت آشپزخانه بیشتر آشنا بشوید.

در ادامه به شما اجزای تشکیل دهنده یک کابینت را معرفی خواهیم کرد و به شرح هر کدام خواهیم پرداخت.این مساله را در نظر داشته باشید که تمامی این اجزا مهم هستن و توجه ویژه ای باید به هرکدام داشته باشید و اگر میخواهید یه انتخاب مناسب داشته باشید و از کیفیت کار خود راضی باشید سعی کنید از متریال های با کیفیت استفاده کنید.طبیعی است یک کابینت ساز در قم بیشتر ام دی اف ایرانی و ترک نیز استفاده می شود.که گروه صنعتی ام دی اف قم از ورق ترک درجه یک و چسب درجه یک نیز استفاده میکند.

یک کابینت سازی در قم معمولا اجزای کابینت را به این شکل دسته بندی میکند

به طورکلی اجزای تشکیل دهنده یک کابینت را میتوان در :  بدنه کابینت ، درب کابینت ، صفحه کابینت ، اتصالات یا یراق آلات کابینت دانست.

کابینت های مات یا ساده

_

کابینت با ام دی اف مات یا ساده از نظر قیمت نسبت به باقی کابینت ها بصرفه تر می باشد.این نوع ام دی اف تنوع رنگی بسیار بالا و متنوعی رو شامل می شود و هیجوقت این کابینت دچار رنگ پریدگی نخواهد شد.اگر قصد دارید که هزینه های خود را پایین بیاورید معمو.لا بهترین پیشنهادی که یک کابینت سازی قم می تواند به شما دهد کابینت مات یا ساده می باشد.
نکته یک متر کابینت شامل یک متر کابینت زمینی و یک متر کابینت دیواری می باشد.

کابینت-ساز-در-قم

کابینت های هایگلاس یا براق

_

کابینت با ام دی اف براق یا هایگلس از نظر قیمت یک مقدار از مات بالاتر میباشد اما زیبایی و درخشندگی منحصر به فرد این ام دی اف باعث می شود که انتخاب بسیار مناسبی باشد.همچنین این نوع ورق ام دی اف برای ساخت کمد دیواری در قم بسیار زیبا  خواهد بود.از مشکلات این ام دی اف میتوان به لک پذیری در اثر تماس دست یا هر عامل لک کننده دیگر که البته مشکل جدی نیست و باعث میشه همیشه کابینت خونتون تمیز باشه.این متریال در کنار متریال ممبران معمولا جز پر استفاده ها در قم  استفاده می باشد.

کابیت-سازی-در-قم

کابینت های ممبران یا وکیوم

_

کابینت ممبران چیست ؟

کابینت های ممبران یکی از لوکس ترین و مجلل ترین نوع کابینت ها محسوب می شوند که از نظر قیمتی میتوان هزینه های ممبران یا وکیوم را نصف تا یک سوم یک کابینت جوبی حساب کرد.ممبران یا وکیوم نوعی روکش می باشد که بروی ورق ام دی اف کشیده می شود یا  کابینت هایی که بروی درب های آن ها حکاکی های صورت گرفته ممبران گویند.کابینت ممبران در واقع نسل تازه کابینت های چوبی یا کلاسیک می باشند.اما ویژگی کابینت ممبران این است که نسب به کابینت چوبی یا کلاسیک بصرفه تر می باشند.

بروی این ام دی اف ها روکشی از جنس پی وی سی میکشند که باعث میشوند در برابر نم و رطوبت و رنگ پریدگی مقاوم و طول عمر آن بالاتر باشد.رنگ سفید معمولا در این کابینت نمود بیشتر دارد و بسیار جالب تر و به آشپزخانه شما یک نمای سلطنتی خواهد داد.همچنین استفاده از این متریال در ساخت کمد دیواری بسیار رایج میباشد و کمد دیواری در قم با این متریال انجام میگیرد.

ویژگی کابینت آشپزخانه ممبران یا وکیوم

*امکان اجرای طرح های خیلی متنوع و زیبا به دلیل تکنولوژی خاص ساخت و با قیمت نسبتاً مناسب.*سبک خاصه کابینت ام دی اف ممبران یا وکیوم که با به کار بردن ستون و سرستون ها و همچنین نوع تاج و گلها، تغییراتی است که باعث عوض شدن مدل کابینت از مدرن به کلاسیک است.*درب های بسیار مقاوم که با سلیقه مشتری طراحی خواهد شد*کابینت ها بدشکل و دچار انحراف نخواهند شد.به ما به عنوان یک کابینت سازی در قم اعتماد کنید.

کابینت-سازی-در-قم

معایب کابینت ممبران

از معایت بزرگ این نوع کابینت بسته به کابینت سازی دارد که این نوع کابینت هارا قرار است برای شما کار کند.کیفیت کار و تجربه کابینت سازی که قرار است برای شما این نوع را اجرا کند بسیار مهم است و نیازمند تحقیق و بررسی فراوانی می باشد.در همین راستا به نمونه کارهای انجام شده توسط گروه صنعتی ام در اف قم خواهیم پرداخت.

جهت مشاهده نمونه کارهای انجام شده کابینت ممبران در قم کلیک کنید.

کابینت های چوب یا کلاسیک

_

یکی از مدل های پرطرفدار در ساخت کابینت امروزه سبک کابینت کلاسیک یا چوبی است. یعنی خیلی ها دوست دارند  به سبک کلاسیک یا چوبی دکوراسیون منزل خود را بچینن. مخصوصا خانه هایی که نمای رومی یا کلاسیک دارند.در واقع می توان کابینت کلاسیک یا چوبی را این طور معنی کرد: کابینتی که از اجزایی تشکیل شده که با دیدن آن بیننده یاد یونان باستان می افتد. در این سبک طراحی از ستون ها، سرستون ها، تاج های سبک قدیمی، گل، نقش و نگار، تورفتگی و برآمدگی استفاده شده است.
کابینت کلاسیکی که با چوب اجرا می شود ابتدا بدنه (اسکلت) کابینت ساخته و نصب می شود (البته معمولا بدنه کابینت ها از جنس ام دی اف است) و با توجه به حساس بودن این نوع کابینت ها درب های کابینت بعد از اجرای بدنه اندازه گیری می شود.

کابینت-ساز-در-قم
ویژگی کابینت آشپزخانه چوب یا کلاسیک

*سبک خاصه کابینت چوبی یا کلاسیک که با به کار بردن ستون و سرستون ها و همچنین نوع تاج و گلها، تغییراتی است که باعث عوض شدن مدل کابینت از مدرن به کلاسیک است.*درب های بسیار مقاوم که با سلیقه مشتری طراحی خواهد شد.*ماندگاری طولانی*هیچوقت خم و دچار رنگ پریدگی نمیشوند*قیمت بالای این کابینت که به ازای آن کابینت با کیفیت و زیبایی دریافت خواهید کرد.

کابینت های آماده

_

اگر در حال ساخت منزل خود هستید یا قصد باز سازی کابینت های خود دارید با این سوال مواجه خواهید شد که کابینت آماده و از پیش ساخته شده بهتر است یا کابینت سفارشی ؟ از مزایای کابینت های از پیش ساخته شده می توان به قیمت پایین و سرعت بالا اشاره کرد.این نوع کابینت ها به دلیل تیراژ بالا 20 تا 30 درصد قیمت پایین تری نسبت به سفارشی دارد.معایب این نوع کابینت را میتوان به عدم طراحی شخصی برای کابینت های منزل شما همچنین عدم وجود  تنوع رنگ بالا و از همه مهمتر این که کابینت های از پیش ساخته شده با ابعاد منزل شما سازگاری دارد یا فضای پرت ایجاد می شود و ….معمولا این نوع از کابینت ها توسط کابینت ساز خوب در قم توصیه نخواهد شد.

کابینت سفارشی

اگر میخواهید طراحی کابینت های آشپزخانه را خودتان انتخاب کنید و بهترین استفاده را از فضای آشپزخانه داشته باشید باید از کابینت های سفارشی استفاده کنید.کابینت های سفارشی با توجه به متراژ آشپزخانه شما و با توجه به نیاز های روزمره شما ساخته می شود.کیفیت را فدای قیمت نکنید.با یک کابینت ساز در قم تماس بگیرید و کار حرفه ای و تمیز انجام دهید.

تماس باما