نکاتی برای نگهداری و نظافت از کابینت

ظرف های داغ را بروی کابینت نگذارید

توجه داشته باشید که ظروفی که از روی گاز برمیدارید و داغ هستند را به طور مستقیم بروی ورق کابینت خود نگذارید.با کابینت های خود مهربان باشید تا طول عمر و زیبایی بیشتری داشته باشد.به لطف تحریم ها و بازار امروز کابینت قم ، روز به روز کیفیت متریال ها پایین تر آمده است.پس توجه داشته باشید که برای افزایش طول عمر و حفظ زیبایی کابینت های خود هیچوقت ظروف داغ را بطور مستقیم بروی صفحه کابینت خود قرار ندهید.

هر ماده ای برای نظافت سطح کابینت خود استفاده نکنید

توجه داشته باشید که لکه و کثیفی امری جدا ناپذیر از آشپزخانه و کابینت می باشد.اما دقت داشته باشید برای نظافت آن از مواد شیمیایی و حلال های قوی استفاده نکنید.تا جایی که میتوانید یا در شرایط بحرانی استفاده از موادی نظیر جوش شیرین و خمیر دندون برای رفع لکه توصیه می شود که بروی اسفنج نرم روی سطح کابینت کشیده شود که خش هم نندازد.

نظافت کابینت

بروی صفحه کابینت خود آب ، مواد چرب و چسبناک قرار نگیرد

در صورتی که بروی سطح کابینت خود قطرات آب قرار گرفته آن را سریع خشک کنید و نگذارید باقی بمانند.مواد غذایی نظیر مربا ، عسل ، زردچوبه ، گوشت و هر چیز دیگه ای که تصور میکنید ممکن است لکه آن بروی کابینت باقی بماند را از صفحه کابینت به دور نگه دارید یا به سرعت پاک کنید تا با مشکل مواجه نشوید.معمولا یک کابینت سازی خوب در قم  پس از اتمام پروژه این توصیه ها را به مشتریان خود عنوان نمیکند و بر اساس تجربه توسط خریدار بدست خواهد آمد.

درب های کابینت را باز نگه ندارید

بازموندن درب های کابینت در دراز مدت باعث می شود عمر یراق آلات و لولایی که وزن درب را تحمل میکنه کم بشود و توصیه می شود درب هارا بسته نگه دارید.

موقع نصب دور سینک به خوبی آب بندی شود

اگر ساخت و نصب کابینت کابینت شما با ام دی اف سازان قم باشه از این نظر خیالتون راحت باشه.ولی اگر ما مجری کار شما نبودیم توجه داشته باشید که خودتون حتما از کیفیت اجرای این قسمت مطمئن بشید.توجه داشته باشید که قیمت کابینت ام دی اف در قم نیز بسیار مهم بوده.

وزن غیر عادی داخل کشوها و طبقات قرار ندهید

توجه داشته باشید هر چقدر که کابینت شما قدرتمند و قوی ساخته شده باشد وزن تحمل کشویی ها و قفسه ها بی نهایت نمی باشد.یه قسمت هایی مثل صفحه کابینتی که از روی ماشین لباسشویی یا ظرفشویی عبور میکند از زیر ساپورت و کمک نداره و نمیتونه هر وزنی رو تحمل کنه.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *