قیمت کابینت ممبران در قم

قیمت کابینت ممبران در قم

به دلیل نواسانات قیمت بازار برای دریافت جدیدترین قیمت کابینت ممبران در قم با مشاورین ما در تماس باشید.

09112259039 | 025-37202337

اگر در حال ساخت و ساز یا تعمیر و نوسازی منزل خود هستید و به دنبال کابینت آشپزخانه هستید با چند مدل از ورق کابینت مواجه خواهید شد.ورق کابینت اصلی ترین جز یک کابینت قم محسوب خواهد شد.ورق های متفاوتی در بازار امروز موجود می باشند.از نظر کشور ساخت در حال حاضر اکثرا از متریال ترک و ایرانی استفاده می شود.همچنین از نظر مدل به دسته بندی : مات یا ساده ، هایگلس یا براق ، ممبران یا وکیوم از معروف ترین های آنها می باشد.کابینت های ممبران نسل جدید ورق های ام دی اف هستند که بروی آنها روکشی از جنس پی وی سی کشیده می شود.قیمت کابینت ممبران در قم نسبت به ساده یا هایگلس بالاتر می باشد.

کابینت ممبران در قم

کابینت های ممبران در واقع نسلی جدید از کابینت های چوبی هستند.البته قیمت کابینت ممبران در قم در مقایسه با کابینت های براق یا هایگلاس یا مات بالاتر می باشد.با توجه به مزایای بسیاری که این متریال دارد باعث شده این نوع کابینت بسیار محبوب و پرطرفدار محسوب شود و خواستار زیادی در میان مردم پیدا کرده است.توجه داشته باشید که یک کابینت سازی خوب در قم هیچوقت نمیتواند زیبایی و ظرافت کابینت ممبران را زیر سوال ببرد.بعضی از همکاران بسته به تفکر خود این کابینت را می سنجند.

کابینت-ممبران-در-قم

برخی از مزایای کابینت های ممبران یا وکیوم ؟

کابینت های ممبران یا وکیوم در قم با استقبال بسیار زیادی مواجه شده است.روکش وکیوم یا پی وی سی که بروی آن کشیده می شود باعث شده مقاومت ورق ها در برابر رطوبت و دفرمه شدن جلوگیری کند.این نوع کابینت ها شباهت بسیار زیادی به کابینت های چوبی داشته و ما به عنوان یک کابینت ساز خوب به شما این نوع کابینت هارا پیشنهاد خواهیم کرد به این دلیل که قیمت کابینت ممبران در قم با اختلاف زیادی از کابینت های چوبی می باشد.گروه صنعتی ام دی اف سازان قم ارائه دهنده بهترین قیمت کابینت ام دی اف در قم می باشد.

قیمت-کابینت-ممبران-قم

قیمت کابینت ممبران

اگر قصد تعویض کابینت و یا بازسازی آشپزخانه خود را داشته باشید قطعا به گزینه های زیادی برای انتخاب کابینت خود برخورد کرده اید که یکی از آن ها کابینت ممبران است این کابینت به دلیل تنوع در طرح و رنگ و همچنین قیمت مناسب طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است.

همان طور که می دانید آشپزخانه قلب یک خانه است و دکوراسیون و طراحی آن می توانید تاثیر چشمگیری در فضای خانه شما داشته باشد پس انتخاب یک کابینت زیبا و چشم نواز بسیار اثر گذار است. کابینت ممبران می تواند یک گزینه انتخابی بسیار مناسب برای آشپزخانه شما باشد زیرا با نقش های زیبایی که دارد می تواند ظاهری لوکس و اشرافی را به آشپزخانه شما ببخشد.

ما در این مقاله قصد داریم شما را با کابینت ممبران آشنا کنیم تا بتوانید انتخاب مناسبی هنگام انتخاب کابینت برای آشپزخانه خود داشته باشید پس با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

قیمت کابینت ممبران در قم

کابینت ممبران چیست؟

در ابتدا باید بگوییم کابینت ممبران همان کابینت وکیوم است. ممبران یا وکیوم در واقع نوعی روکش PVC است که برروی مغزی هایی با جنس های مختلف مثل ام دی اف، چوب یا نئوپان کشیده می شود. روکش ممبران بیشتر برروی مغزی ام دی اف کشیده می شود. به این صورت که روی این متریال، در صورت نیاز، از قبل ابزار زده شده و طرح مورد نظر پیاده سازی می شود. سپس مغزی به چسب و رزین آغشته می شود و در انتها نیز به کمک تکنولوژی مخصوصی، روکش ممبران برروی آن کشیده شده و اصطلاحاً وکیوم می شود.

روکش ممبران فقط برروی یک طرف از این متریال ها کشیده شده و در طرف دیگر آن ها روکش ارزان تری مثل PVC سفید کار می شود. پس از روکش شدن ورق ام دی اف، حالا ورق ممبران آماده برای استفاده در کابینت سازی است. ورقه های ممبران عمدتاً در کابینت و در مواردی برای ساخت تخت و کمد و … نیز استفاده می شود.

دو طرح اصلی و دو مدل اصلی این کابینت، ممبران کلاسیک و ممبران مدرن هستند که در ایران بیشترین استفاده از کابینت ممبران کلاسیک است وگاهی هم از نوع مدرن آن استفاده مشود که این مورد بستگی به طراحی و سلیقه شما دارد. نوع روکش چوبی آن شباهت زیادی به اصل چوب دارد. اما از نظر هزینه می توانیم بگوییم قیمت کابینت ممبران بسیار به صرفه تر و مناسب تر از کابینت چوبی است در حالی که می تواند همان زیبایی را برای آشپزخانه شما به ارمغان آورد.گروه صنعتی ام دی اف سازان قم علاوه بر کابینت ممبران در قم ، درب ضد سرقت در قم نیز تولید می کند.

کابینت-ممبران-قم

کابینت ممبران مدرن

همان طور که گفته شد برخلاف تصور اغلب افراد، کابینت های ممبران را می‌توان در طرح های کاملا متناسب با دکوراسیون های مدرن طراحی و تولید نمود. این گروه از کابینت ها دارای طرح و نقوش و منبت کاری های ساده تری است و رنگ های به کار رفته در آن ها نیز ساده و بدون سایه می‌باشند. به عبارت دیگر، کابینت ممبران مدرن نوع ساده شده طرح های کلاسیک می باشد که تا حد امکان از نقوش و گل های برجسته و ابزارهای دندانه موشی در ستون و سرستون آن استفاده نمی شود. جهت اطلاع از قیمت کابینت ممبران می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

کابینت ممبران کلاسیک

کابینت ممبران کلاسیک یکی از محبوب ترین کابینت های ممبران محسوب می شود اصلی ترین نوع کابینت های ممبران دارای طرح های کلاسیک می باشند، به طوری که در اولین نگاه نقش و گل های برجسته و منبت کاری شده در تاج و ستون و سرستون ها توجه را به خود جلب می کند. این کابینت ها زیبایی و اصالت کابینت چوبی آشپزخانه را با قیمت مناسب ارائه می دهند و باعث می شوند تا محیطی کاملا سلطنتی و خاص را در یک گوشه از خانه تان ایجاد کنید. با کمی دقت در انتخاب رنگ می توان کابینت آشپزخانه ممبران کلاسیک را به یکی از زیباترین و منحصر به فردترین گزینه ها تبدیل کرد. همان گونه که در ابتدا اشاره کردیم قیمت کابینت ممبران کلاسیک بسیار ارزان تر از کابینت چوبی می باشد.

مزایا و معایب کابینت ممبران در قم

با شناخت مزایا و معایب کابینت آشپزخانه ممبران انتخاب شما برای خرید یک انتخاب آگاهانه است. در واقع مزایای کابینت ممبران بسیار بیشتر از معایب آن است.گروه صنعتی ام دی اف سازان قم با هدف تولید کابینت در قم شکل گرفته است.

مزایای کابینت ممبران

  • می توانید طرح های دلخواه خود را به سازنده کابینت پیشنهاد دهید
  • بیشترین ظروف آشپز خانه را پوشش دهی کرده و قابلیت در برگیری لوازم آشپزخانه را دارد
  • به راحتی تمیز می شوند و لک نمی گردند
  • قیمت مناسبی دارند
  • نسبت به حرارت و رطوبت مقاومت بالایی دارد
  • آشپزخانه را یکدست و زیبا می سازد
  • تنوع رنگ بالایی دارند
  • سبک وزن هستند و میزان هزینه های جانبی آن اندک است

معایب کابینت ممبران

  • علی رغم مزایا و ویژگی های مثبتی که این کابینت ها به همراه دارند، برخی از نقاط منفی نیز در آن ها مشاهده می شود که البته تا حد زیادی به نحوه ساخت و اجرا بستگی دارد. کابینت های ممبران دارای معایب زیر می باشند:استفاده از چسب
  • نامرغوب و عدم رعایت استانداردها در وکیوم روکش آن ها باعث می شود به مرور زمان روکش از روی درب جدا شود.
  • تابش مستقیم نور خورشید می تواند طول عمر کابینت و مدت زمان چسبندگی روکش به درب را کاهش دهد.
  • روکش های نامرغوب با وسایل نوک تیز ممکن است دچار خراش و سوراخ شوند.
  • دسترسی به روکش های استفاده شده برای کابینت دشوار بوده و به همین دلیل تعمیر و اضافه کردن تعداد کابینت ها را ممکن است با مشکلاتی همراه کند.
  • عدم اجرای صحیح و حرفه ای کنده کاری و ایجاد نقوش برجسته می تواند ظرافت و زیبایی طرح را به شدت تحت تاثیر قرار دهد.
قیمت-ممبران-قم
در خرید کابینت ممبران به چه نکاتی باید توجه کرد؟

یکی از مهم‌ترین بخش‌های کابینت، یراق‌آلات آن است که باید در خرید و قیمت کابینت ممبران بسیار دقت شود و از مجری کار در مورد نوع جنس و برند یراق‌آلات استفاده شده در کابینت سوال شود، همچنین در مورد جنس و نوع صفحه شرکتی که استفاده می‌شود پرسیده شود.

در برخی موارد بعضی از مجریان کار برای کم کردن قیمت اولیه از ابزارهای کاری پاخور، تاج و زیر چراغی می‌کاهند و باعث سهولت در تولید می‌شود. حتماً در زمان خرید به میزان ریزه‌کاری در این کابینت توجه شود و قیمت را بر اساس این موارد مدنظر قرار دهید.

حتماً از نوع روکش و چسب استفاده شده و نحوه گارانتی محصولات اطلاع پیدا کنید و در خرید کابینت ممبران این نکات را مدنظر قرار دهید.

حتماً از جایی که کابینت خود را تهیه می‌کنید نقشه نهایی را قبل از عقد قرارداد بررسی کنید و یک نسخه از آن‌ها تحویل گیرید تا پس از پایان کار نقشه و طرح‌های نشان داده‌شده و نصب‌شده کاملاً یکسان باشد.

در خرید کابینت ممبران توجه کنید که دستگیره‌ها باید از سمت مجری تهیه شود و از جنس سرامیک یا طرح برنز باشد که زیبایی کابینت ممبران را بیشتر کند و نباید از دستگیره استیل استفاده شود.

قیمت کابینت ممبران در قم

همان طور که در مطلب قبلی به آن اشاره شد قیمت کابینت ممبران کاملاً بستگی به طرح ها، میزان پر کار یا کم کار بودن طرح کابینت و یراق آلات مورد استفاده در کابینت انتخابی شما دارد، بنابراین بازه‌ی قیمتی در این کابینت متفاوت است و در مجموع می توان گفت قیمت کابینت ممبران خیلی بالا نیست. علاوه بر این، با توجه به نوسانات شدید ارزی امکان قیمت دهی دقیق بصورت اینترنتی وجود ندارد و دریافت قیمت صرفاً پس از تماس تلفنی مشتری با کابینت ساز و برآورد قیمت کابینت ممبران به روز امکان پذیر است.

تماس باما